۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۸۰ هزار کارگر به دلیل تعطیلی کارخانجات قزوین بیکارند/ مسئولی که شعار می‌دهد درد فقر را نمی‌فهمد
کد خبر: ۲۴۴۰۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۳ ساعت: ۱۷:۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان:

۸۰ هزار کارگر به دلیل تعطیلی کارخانجات قزوین بیکارند/ مسئولی که شعار می‌دهد درد فقر را نمی‌فهمد

فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد: هم اکنون ۸۰ هزار نفر کارگر به دلیل تعطیلی کارخانجات این استان بیکار هستند و مسئولان این موضوع را باور ندارند چرا که طعم بی پولی و فقر را نچشیده اند.

۸۰ هزار کارگر به دلیل تعطیلی کارخانجات قزوین بیکارند/ مسئولی که شعار می‌دهد درد فقر را نمی‌فهمد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین روز گذشته(سه شنبه) اظهار کرد: همه ملت ایران جزیی از خانواده انقلاب اسلامی هستند و کسانی که دغدغه‌های دین و این انقلاب را دارند جزیی از این خانواده بزرگند.

وی عنوان کرد: وابستگی ملت ایران به انقلاب اسلامی یک موضوع مهمی است که در سرنوشت این نظام اثر گذاشته و همه ملت ایران باید بدانند که چگونه تکلیف الهی خود را در برابر این انقلاب انجام دهند.

هیچ چیز جایگزین هزینه‌های این انقلاب نمی‌شود
این مسئول با اشاره به اینکه برای تحقق آرمان‌های انقلاب هزینه‌های هنگفتی پرداخت شده است، بیان کرد: خون هزاران شهید در راه حفظ و استمرار این انقلاب داده شده است و این هزینه‌ها با هیچ چیزی قابل جبران نیست.

وی بیان کرد: ملت بزرگ ایران برای پاسداری از انقلاب هرکجا احساس خطر کند حضور پیدا می‌کند و که نمونه بارز آن دفاع مدافعان حرم در برابر مزدوران و تکفیری‌ها است و خانواده‌های آنها برای دفاع از این انقلاب هیچ گاه تردیدی به ذهن راه ندادند.

شاهرخی اضافه کرد: در این انقلاب کسانی مثل مدافعان حرم وجود دارند که بر این عقیده هستند که باید خطر را از کشور دور کرد، حال این خطر می‌تواند در هر شکل و چهره ای خود را نشان دهد.

مدافعان حرم بر این باورند که باید خطر دشمن را از کشور دور کرد
وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری ادامه داد: به فرموده رهبری عده ای گفته اند که سایه جنگ را دولت از سر این ملت دور کرد، در حالی که سخت در اشتباهند، چرا که این ملت ایران است که با وحدت و دفاع از انقلاب باعث شده سایه جنگ از سر این کشور دور شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین با بیان اینکه هم اکنون کشور دچار جنگ اقتصادی شده است، گفت: جنگی اقتصادی خطرش بیشتر از حمله نظامی است؛ ملت ایران این انقلاب را به پیروزی رسانده و در استمرارش تلاش کرده و قوت این جمهوری، پیوند نظام و مردم بوده که پایان ناپذیر است.

وی بااشاره با انتخابات پیش رو بیان کرد: اداره جامعه بر عهده ریاست جمهوری است که مردم وی را انتخاب می‌کنند و عملکرد این فرد و مجموعه کارهای دولتش در آینده ملت نقش به سزایی دارد.

باید با جنگ اقتصادی در جامعه جنگید
این مسئول عنوان کرد: مقید بودن و عمل به تکالیفی که قانون اساسی بر عهده یک رییس جمهوری گذاشته، تبعیت از ولایت فقیه از جمله مواردی است که مردم برای انتخاب یک فرد اصلح در انتخابات باید درنظر بگیرند.

وی اذعان کرد: ملت ایران به دور از حب و بغض‌های سیاسی دلسوزانه به این نکته توجه داشته باشند که با انتخابشان سرنوشت این کشور را به دست چه کسی می‌سپارند، این انقلاب را باید به دست کسانی سپرد که آرمان‌ها و آرزوهای شهدا را تحقق بخشیده و به آن آرمان‌ها ایمان داشته باشند و این ملت را ناامید نکند.

شاهرخی ادامه داد: جوانی که تحصیلکرده است و در ابتدای زندگی قرار دارد اما در این آغاز زندگی نگران کار و منبع در آمد خود است و نمی داند برای شغلش چه باید کند آیا این جوان امید به زندگی دارد؟ آیا مسئولان و دولتمردان نباید مسئول این نگرانی باشند؟

جوانان امروز ناامید هستند
فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین با اشاره به ظرفیت‌های شغلی در استان قزوین مطرح کرد: در استان ظرفیت ایجاد 160هزار شغل مستقیم را می‌توان تعریف کرد؛ اما هم اکنون 80 هزار نفر کارگر به دلیل تعطیلی کارخانجات این استان بیکار هستند و مسئولان این موضوع را باور ندارند چرا که طعم بی پولی و فقر را نچشیده اند.

وی تصریح کرد: بیکاری، گرانی، رکورد، عدم اطمینان برای سلامت جامعه و مداوای جامعه به چپ و راستی ربط ندارد و حقوق مردم سوای این مسائل سیاسی است.

شاهرخی تصریح کرد: مردم باید مطالعه دقیقی از کاندیدای مورد نظر خود داشته باشند و عملکرد افراد را مورد بررسی قرار داده و توانمندی‌های کاندید مورد نظر را سنجیده و به شعارها توجهی نداشته باشند.

وی گفت: وقتی مسئولی درد نان ندارد و در خانه میلیاردی زندگی می‌کند، تنها می‌تواند در حد شعار دم از حمایت مستضعفان و قشر ضعیف جامعه بزند و نمی‌تواند درد فقرا را بفهمد.

مرفه از درد بینوا بی خبر است
فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین با اشاره به تکلیف ملت ایران در برابر انتخابات بیان کرد: مردم ایران باید در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کرده چرا که هر رای یک عامل بازدارنده در برابر تهدیدهای دشمنان انقلاب است.

وی در پایان گفت: مردم توجه داشته باشند کسی را انتخاب کنند که خلق و خوی اشرافی‌گری نداشته باشد چرا که این خلق و خو با مبانی انقلابی سازگار نیست.
انتهای پیام /2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان