۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین "برجام فرهنگی" توطئه امروز دشمن علیه انقلاب است/ انقلابی بودن شاخصه مهم رئیس‌جمهور دوازدهم
کد خبر: ۲۴۳۹۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۳ ساعت: ۱۶:۷ ↗ لینک کوتاه

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:

"برجام فرهنگی" توطئه امروز دشمن علیه انقلاب است/ انقلابی بودن شاخصه مهم رئیس‌جمهور دوازدهم

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: جنگ فرهنگی به مراتب از جنگ ۸ ساله دفاع مقدس سخت‌تر و بزرگ‌تر است، امروز «برجام فرهنگی» برای نابودی اعتقادات و سبک زندگی ایرانی_اسلامی آغاز شده است.

"برجام فرهنگی" توطئه امروز دشمن علیه انقلاب است/ انقلابی بودن شاخصه مهم رئیس‌جمهور دوازدهم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ کبری خزعلی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ظهر امروز(چهارشنبه) در همايش روشنگري با موضوع «نفوذ دشمن در حوزه زن و خانواده و مسائل سياسي روز» در حسينيه شهيد مطهري(ره) اظهار کرد: انقلاب اسلامی به عنوان امانت بزرگ و سنگینی است که به دست ما سپرده شده و نمی‌توان نسبت به آن بی‌تفاوت بود.

وی اذعان کرد: باید نسبت به حفظ این امانت بزرگ حساسیت داشت و از آن پاسداری کرد و برای پیشبرد اهداف آن به سمت رشد و پیشرفت استقامت داشته باشیم؛ امروز چشم همه دنیا به ایران اسلامی است تا ببیند بعد از گذر از مرحله پیروزی انقلاب و بیداری اسلامی آیا توان تشکیل جنبش بزرگ اسلامی را در جهان دارد؟

این فعال فرهنگی_ سیاسی افزود: آمریکا به دنبال زمین‌گیر کردن و تحقیر ایران اسلامی است تا از این راه فرصت رشد و ترقی را از ایران گرفته و در نهایت ما را برده‌ خود کند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری ابراز کرد: باید در هنگام رأی دادن دقت و مراقب لازم را داشت تا کسی که انتخاب می‌شود سرباز امام زمان(عج) باشد نه سر بار آن حضرت؛ انقلابی بودن، مدیر و متعهد و متخصص بودن، مشخص بودن مرزهای خود با آمریکا و دشمنان و‌ فتنه، مومن، مبارز و شجاع بودن از جمله شاخص‌های مهم انتخاب رئیس‌جمهور دوازدهم باید باشد.

امروز دشمن بیشتر از فتنه 88 در حال توطئه است
خزعلی اضافه کرد: نیروهای انقلابی از ابتدای انقلاب با دست خالی وارد میدان شده‌اند و این مسیر را با سربلندی به پیش بردند و ‌ما نیز باید ادامه‌د‌هنده راستین این مسیر باشیم.

وی عنوان کرد: مسیر انقلاب به واسطه روشنگری‌های مقام معظم رهبری مشخص است و ما با قدرت توانستیم عرصه‌ای را که دشمن درصدد گرفتن آن بود را در اختیار خود بگیریم؛ بنابراین باید فردی برای این مسند مهم انتخاب شود که در کنار نائب امام زمان(عج) قرار گرفته و انقلاب اسلامی را به پیش برد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به توطئه «برجام فرهنگی» تصریح کرد: برای مقابله با این توطئه خطرناک که باورهای دینی و فرهنگی، اعتقادات و سبک زندگی ایرانی_اسلامی را نشانه رفته است باید همه هوشیار بوده و «۹ دی فرهنگی» به راه بیفتد.

وی با بیان اینکه تاریخ در حال تکرار است؛ اذعان کرد: جنگ فرهنگی به مراتب از جنگ ۸ ساله دفاع مقدس سخت‌تر و بزرگ‌تر است، امروز «برجام فرهنگی» برای نابودی اعتقادات و سبک زندگی ایرانی_اسلامی آغاز شده است.

این فعال فرهنگی_ سیاسی گفت: دشمن بسیار بیشتر از آنچه در فتنه ۸۸ علیه کشور ما انجام داد، پای کار است و می‌خواهد برای از بین بردن اعتقادات و باورهای دینی و فرهنگی کشورمان در راستای جدا کردن ملت به ویژه جوانان و نسل آینده از اصل اسلام و انقلاب حرکت کند.

وی در پایان اذعان کرد: دشمنانی که در گرداب انقلاب اسلامی گرفتار شده‌اند می‌خواهند برجام دیگری از نوع فرهنگی را بر ما تحمیل کنند؛ لذا ما برای مقابله با آن نیازمند «۹ دی فرهنگی» هستیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان