۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین باند سارقان اماکن خصوصی در قزوین منهدم شد
کد خبر: ۲۴۳۹۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۳ ساعت: ۱۳:۵۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین:

باند سارقان اماکن خصوصی در قزوین منهدم شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام باند سارقان اماکن خصوصی و کشف ۳۰ فقره سرقت در استان خبر داد.

باند سارقان اماکن خصوصی در قزوین منهدم شد
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مزارع و باغات در شهرستان قزوین با توجه به گستردگی سرقت‌ها و ایجاد نارضایتی برای شهروندان، با تشکیل کارگروه موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی وتحقیقات لازم موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار شده ودر یک عملیات غافلگیرانه وی را در منزلش دستگیر و به پلیس آگاهی استان انتقال دادند.

وی افزود: متهم در بازجویی فنی و پلیسی به سرقت از اموال مردم نظیر کف کش، موتور برق، موتورجوش از مزارع و باغات با همدستی شش سارق دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: ماموران با شناسایی محل اختفای متهمان در عملیات گسترده موفق به دستگیری آنان و در بازجویی ماموران به 30 فقره سرقت از باغات شهروندان اعتراف کردند.

محمودی در پایان با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل سارقان، اقلام مسروقه زیادی از جمله موتور برق، موتور جوش، وسائل باغبانی کشف و با شناسایی مالباختگان تحویل آنان شد تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان