۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین آینده جهان متعلق به امام زمان(عج) و ظهور قرآن است
کد خبر: ۲۴۳۸۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۳ ساعت: ۸:۵۰ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی:

آینده جهان متعلق به امام زمان(عج) و ظهور قرآن است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: آینده جهان آینده ظهور امام زمان (عج) و آینده ظهور قرآن است و حتماً روزی شاهد گسترش دین و قرآن در تمام عالم خواهیم بود.

 آینده جهان متعلق به امام زمان(عج) و ظهور قرآن است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین روز گذشته(سه شنبه) در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان استان قزوین اظهار کرد: قرآن، نهج‌البلاغه، نماز و اهل بیت (ع) هر کدام عالمی دارند.

وی تصریح کرد: برخی‌ها به کلی از این عالم بی‌خبر هستند و نمی‌دانند عالمِ قرآن، نهج‌البلاغه، نماز و اهل بیت (ع) چه عالمی است و درکی از جاذبه‌های آن‌ها ندارند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: هر کسی خدا او را برای قرآن پذیرفته است و او نیز انس با قرآن دارد و در مسیر فراگیری و نشر مبانی دینی و قرآنی تلاش می‌کند، صاحب مقام والایی است که با هیچ رتبه‌ی دنیایی قابل مقایسه نیست.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تبریک ولادت امام سجاد (ع) و با اشاره به اهمیت قرآن از نگاه آن حضرت، خاطرنشان کرد: امام سجاد (ع) می‌فرمایند اگر همه مردم دنیا نباشند، ترسی ندارم؛ به شرط آن که با قرآن زندگی کنم.

وی افزود: امام سجاد (ع) در صحیفه سجادیه می‌فرمایند؛ خدایا شیرینی و حلاوت کتابت را به من بچشان تا اهمیت زیباییِ کتاب خدا را به خوبی درک کنم و محبت و انس خدا که در قرآن تجلی یافته است را با تمام وجودم احساس نمایم.

عابدینی با بیان اینکه به هر میزانی که امروز قرآن را لمس و درک می‌کنیم و در زندگی به کار می‌گیریم، به همان میزان قرآن در زندگی ما ظهور کرده است، اضافه کرد: امام زمان (عج) وقتی ظهور می‌کند، قرآن به صورت کامل در جامعه ظهور می‌یابد و زندگی‌ها را دگرگون می‌کند.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: به هر میزانی که صداقت، رأفت و محبت در عالم به وجود آید، به همان اندازه قرآن در عالم ظهور کرده است و باید به جایی برسیم که نماز را در جامعه اقامه کنیم و به نماز خواندن اکتفا نکنیم.

وی اضافه کرد: آینده جهان آینده ظهور امام زمان (عج) و آینده ظهور قرآن است و حتماً روزی شاهد گسترش دین و قرآن در تمام عالم خواهیم بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان