۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ادعایی که روحانی چهار سال بر خلاف آن عمل کرد
کد خبر: ۲۴۳۸۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۲ ساعت: ۱۷:۴۴ ↗ لینک کوتاه

تخریب وتضعیف نظام؛

ادعایی که روحانی چهار سال بر خلاف آن عمل کرد

روحانی در گفتگو با مردم ادعای متمایزی را مطرح کرد که چهار سال خود و مسئولان دولتش بر خلاف آن اقدام کرده‌اند.

ادعایی که روحانی چهار سال بر خلاف آن عمل کرد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «با دوربین»‌ با مردم ایران سخن می‌گفت از جمله شرطی با این مضمون استفاده کرد که «مگر می‌شود مردم نسبت به دولت منتخب امید نداشته باشند و از نظام امید داشته باشد؟» مفهوم سخن وی این بود که اگر دولت منتخبی را مورد انتقاد قرار می‌دهیم به این معناست که نظام جمهوری اسلامی ایران را تضعیف می‌کنیم.

اگرچه در سخنان روحانی در خصوص ارتباط مستقیم این دو موضوع خصوصا درباره دولتی که خود را  در نقش اپوزیسیون نشان می‌دهد، حرف و حدیث‌های فراوانی وجود دارد اما باید گفت که دولت روحانی در مسائل مختلف دولت نهم و دهم را متهم کرد و بسیاری از کم‌کاری‌های دوران خود را حتی به گردن دولت قبل انداخت و عملی که درباره دولت خود ناروا و ناشایست می‌خواند به طور فزاینده‌ای در مورد دولت پیش از خود انجام داد.

حدود چهار سال هر روز مسئولان دولت یازدهم روز خود را با اتهام‌زنی و کوبیدن دولت قبل آغاز کرده و به پایان ‌رساندند. جالب اینجاست که این تخریب حتی در عملکرد مثبت دولت قبل از جمله مسکن مهر که در دولت یازدهم بسیار کند پیش رفت و وزیر راه و شهرسازی روحانی آنرا مزخرف خواند نیز این اتهامات ادامه یافت.

با این حال باید از حسن روحانی این سئوال جدی را پرسید که مگر دولت قبل نیز منتخب مردم ایران نبود و آیا با استدلال خاص وی در مورد تخریب دولت به معنای تخریب نظام جمهوری اسلامی، چهار سال دولتمردان یازدهم به تخریب نظام جمهوری اسلامی پرداختند یا خیر.


ا نتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان