۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ادامه بارندگی‌ها در استان و ریزش تگرگ
کد خبر: ۲۴۳۷۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۲ ساعت: ۱۳:۲۹ ↗ لینک کوتاه

کارشناس اداره هواشناسی قزوین اعلام کرد:

ادامه بارندگی‌ها در استان و ریزش تگرگ

کارشناس اداره هواشناسی قزوین بیان کرد: طی روزهای پیش رو افزایش ابر، گاهی رعد و برق و وزش بادهای لحظه‌ای شدید و در مناطق مستعد احتمال ریزش تگرگ خواهد بود.

ادامه بارندگی‌ها در استان و ریزش تگرگ
فهیمه طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی تا پایان هفته منطقه به طور متناوب تحت تاثیر امواج ناپایدار حاصل از سامانه بارشی قرار دارد.

کارشناس اداره هواشناسی قزوین در ادامه افزود: طی روزهای پیش رو افزایش ابر، گاهی رعد و برق و وزش بادهای لحظه‌ای شدید و در مناطق مستعد احتمال ریزش تگرگ خواهد بود.

وی اذعان کرد: برای امروز(سه شنبه) هوای استان کمی تا نیمه ابری به تدریج افزایش ابر و از بعدازظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد لحظه‌ای شدید و احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

این مسئول ادامه داد: روز چهارشنبه هوای استان ابری و در بعضی از ساعات بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید با احتمال تگرگ است.

وی ابراز کرد: روز پنج شنبه نیز هوا نیمه ابری در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید با احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

بهروزی عنوان کرد: طی 24 ساعت گذشته کمینه دما مربوط به آوج با دمای 8درجه سانتی گراد و بیشینه دما مربوط به رازمیان با دمای 29 درجه سانتی گراد است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان