۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تثبیت موقعیت تیم ملی ایران در جایگاه اول آسیا و بیست‌وهشتم جهان
کد خبر: ۲۴۳۷۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۲ ساعت: ۱۰:۴۷ ↗ لینک کوتاه

در رده بندی فیفا؛

تثبیت موقعیت تیم ملی ایران در جایگاه اول آسیا و بیست‌وهشتم جهان

در رده‌بندی ماه مِی فیفا، تیم تحت هدایت کارلوس کی‌روش با حفظ جایگاه خود همچنان بهترین تیم آسیایی خواهد بود.

تثبیت موقعیت تیم ملی ایران در جایگاه اول آسیا و بیست‌وهشتم جهان
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین  ،در حالی که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پنجشنبه 4 مِی (14 اردیبهشت) قرار است رده‌بندی ماهیانه تیم‌های ملی جهان را اعلام کند، سایت « football-rankings.info» طبق فرمول‌های موجود اقدام به پیش‌بینی جایگاه‌ تیم‌های ملی جهان کرد که بر این اساس تیم ملی کشورمان با 820 امتیاز همچنان در رده بیست‌وهشتم جهان و اول آسیا است و تغییری در جایگاهش به وجود نمی‌آید. تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش همچنان در این رده‌بندی بالاتر از تیم‌هایی همچون هلند، کامرون، سوئد، اوکراین، پاراگوئه و نیجریه قرار دارد.

در قاره آسیا پس از ایران، کره‌جنوبی 700 امتیازی (رده 43 جهان) و ژاپن 685 امتیازی (رده 44 جهان) به ترتیب دوم و سوم هستند. استرالیا هم با 661 امتیاز در رده پنجاهم جهان و چهارم آسیا ایستاده است. عربستان 646 امتیازی جایگاه پنجاه‌ودوم جهان و پنجم قاره کهن را به خود اختصاص داده است. جایگاه پنج تیم برتر آسیایی نیز نسبت به ماه گذشته هیچگونه تغییری نخواهد کرد.

جایگاه 10 تیم برتر جهان دستخوش تغییر نخواهد شد و تیم‌های بزریل، آرژانتین، آلمان، شیلی، کلمبیا، فرانسه، بلژیک، پرتغال، سوئیس و اسپانیا به ترتیب در رده‌های اول تا دهم این رده‌بندی هستند.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان