۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین امام جمعه قزوین با سه تن از جانبازان استان دیدار و از آن‌ها تجلیل کرد
کد خبر: ۲۴۳۶۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۱ ساعت: ۱۴:۳۹ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت روز جانباز؛

امام جمعه قزوین با سه تن از جانبازان استان دیدار و از آن‌ها تجلیل کرد

آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز با سه نفر از جانبازان دیدار و از آن‌ها تجلیل کرد.

امام جمعه قزوین با سه تن از جانبازان استان دیدار و از آن‌ها تجلیل کرد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ همزمان با روز جانباز آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ قزوین به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از آقای محمد صالحی، جانباز 70 درصد، آقای محمدرضا حمیصی، جانباز 45 درصد و سرکار خانم عزت قیصر، جانباز 25 درصد در قالب طرح سپاس از علمداران حماسه دیدار کردند.

در این دیدارها، آیت‌الله عابدینی اظهار کرد: شما جانبازان با فداکاری‌ها و رشادت‌های خود در هشت سال دفاع مقدس به معنی واقعی کلمه، ایثار و شهادت را معنا کردید.

وی افزود: اگر شما جانبازان در هشت سال دفاع مقدس جانفشانی نمی‌کردید و پیروز نمی‌شدید امروز نیز مردم یمن، سوریه و عراق در برابر دشمنان نمی‌ایستادند، آن‌ها به توان شما تکیه کرده‌اند و پیروزی‌های مهمی را در نبرد با دشمن به دست می‌آورند.

نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام جمعه‌ قزوین افزود: شما جانبازان با ایثارگری‌های خود به فرهنگ ایثار و شهادت کمک کردید تا مردم بیشتر در سطح کشور و جهان با این فرهنگ آشنا شوند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: هر چیزی که در راه خداوند اهدا شود، ارزشمند است و شما جانبازان نیز قسمتی از بدن خود را در این مسیر فدا کردید و خداوند نیز اجر و فداکاری این کار مهم را به شما عنایت خواهد کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان