۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بازیکنان ما پتانسیل‌شان را نشان داده‌اند/ اول برای خودمان بازی می‌کنیم بعد هواداران
کد خبر: ۲۴۳۴۲۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بازیکنان ما پتانسیل‌شان را نشان داده‌اند/ اول برای خودمان بازی می‌کنیم بعد هواداران

بازیکن با تجربه تیم بسکتبال شهرداری اراک گفت: بازیکنان ما پتانسیل خودشان را نشان داده‌اند و اگر مشکل مالی حل شود، دغدغه‌ای وجود نخواهد داشت.

بازیکنان ما پتانسیل‌شان را نشان داده‌اند/ اول برای خودمان بازی می‌کنیم بعد هواداران

حامد آفاق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد شرایط تیم بسکتبال شهرداری اراک اظهار داشت: خوشبختانه بچه‌ها با انگیزه کار می‌کنند و می‌خواهیم با قدرت به مرحله نیمه نهایی برسیم. دو تا بازی خوب را در اراک از شمیدر بردیم و هواداران هم خیلی خوب حمایت کردند.

وی گفت: مشکل اصلی ما بحث مالی است که امیدواریم با قول‌هایی که هر روز مسئولان می‌دهند، برطرف شده و دغدغه‌ای نداشته باشیم. قبل از آغاز پلی‌آف 10 درصد به ما دادند و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

بازیکن با تجربه شهرداری اراک تاکید کرد: هماهنگی ما از سایر تیم‌ها بیشتر است و بچه‌ها پتانسیل خود را نشان داده‌اند. بچه‌ها اگر در مسابقات حاضر می‌شوند اول به خاطر خودشان و بعد هواداران، اما به هرحال این ناراحتی وجود دارد که چرا مشکلات مالی حل نمی‌شود.

آفاق با اشاره به بازی سوم مقابل شیمیدر عنوان کرد: آنها دو بازی را باخته‌اند و در دیدار فردا هم چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام توان ظاهر می‌شوند. باید تمرکز خوبی داشته باشیم و در تهران کار را تمام کنیم.

وی در مورد اینکه در صورت رسیدن به نیمه نهایی کار سختی مقابل پتروشیمی خواهند داشت، تاکید کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم و اگر با این حریف روبرو شدیم، برای دیدار با آنها هم برنامه خاصی خواهیم داشت.

دیدار سوم شیمیدر و شهرداری اراک در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال فردا دوشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان