۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین هاشمی ۴۸ ساعت پشت در اتاق روحانی معطل می‌شد/ از رئیسی توقع داریم انقلابی‌تر وارد میدان شود/ اینها فکر می‌کنند کاندیدای پوششی آورده‌اند؛ نخیر، روحانی بازی خورده و خبر ندارد
کد خبر: ۲۴۳۳۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۰ ساعت: ۱۰:۴۴ ↗ لینک کوتاه

اظهارات خواندني سعيد حداديان در شب ولادت امام حسين(ع)

هاشمی ۴۸ ساعت پشت در اتاق روحانی معطل می‌شد/ از رئیسی توقع داریم انقلابی‌تر وارد میدان شود/ اینها فکر می‌کنند کاندیدای پوششی آورده‌اند؛ نخیر، روحانی بازی خورده و خبر ندارد

حاج سعید حدادیان با تاکید بر اینکه هنوز از کسی در انتخابات به صراحت حمایت نکرده است گفت: سابقه ما از آقای رئیسی سابقه مثبتی است اما ما تا آخر این برنامه ها را نگاه می کنیم و از شخص آقای رئیسی توقع داریم انقلابی تر وارد میدان شود.

هاشمی ۴۸ ساعت پشت در اتاق روحانی معطل می‌شد/ از رئیسی توقع داریم انقلابی‌تر وارد میدان شود/ اینها فکر می‌کنند کاندیدای پوششی آورده‌اند؛ نخیر، روحانی بازی خورده و خبر ندارد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حاج سعید حدادیان در مراسم شب ولادت امام حسين (ع) در واکنش به اظهارات اسحاق جهانگیری در مناظره اول کاندیداها گفت: احيانا جریان اصلاحات هر خیری که داشته باشد، بدترین برخوردها با آقایان هاشمی و ناطق نوری را متعهدین به همین جریان صورت دادند. مثلا در همان انتخاباتی که آقاي ناطق نوری و خاتمی رقابت می کردند، شایعه کردند که اگر ناطق نوری رییس جمهور شود، همه دختران باید پوشیه بزنند!

این مداح اهل بیت (ع) با بيان اين نكته كه آقای ناطق نوری اکنون چه مسندی در جریان اصلاحات دارد خاطرنشان كرد: همین آقای ناطق را رییس جمهور محترم به دفترشان راه می‌دادند؟ ما که شنیده ایم 48 ساعت پشت در می ماندند. کما اینکه مرحوم هاشمی رفسنجاني هم باید 48 ساعت پشت در دفتر آقای روحانی منتظر می ماندند! (به نقل از مسئولين ارشد مجمع تشخيص مصلحت نظام)

هاشمی 48 ساعت پشت در اتاق روحانی معطل می‌شد/ اینها فکر می‌کنند کاندیدای پوششی آورده‌اند؛ نخیر، روحانی بازی خورده و خبر ندارد/ از رئیسی توقع داریم انقلابی‌تر وارد میدان شود
حداديان اضافه كرد: این از آخرین حرف های آقای هاشمی است و اسنادش هم موجود است که ایشان از این دولت گلایه داشتند. یعنی درجه اشرافیت به قدری بالا زده که هاشمی هم پشت در اتاق شما می ماند. پس از آقای هاشمی و ناطق خرج نکنید.

حدادیان خطاب به اسحاق جهانگیری گفت: آقای معاون ارشد دولت، الان آقای ناطق وزیر یا معاون وزیر شما شده است؟ اتفاقا آقای ناطق را شما خانه نشین کردید.

وی با اشاره به شعارهای تکراری جریان اصلاح طلب در مورد آزادی اظهار داشت: این حرف  هم دیگر نخ نما شده است که ما می خواهیم آزادی بدهیم و این طرفی ها نمی دهند. بنده چند سال پيش در نمازي كه روز ١٣ آبان محضر رهبر انقلاب خواندم، ديدم كه دو خانم كه خلبان ايرباس بودند به ديدار ايشان آورده اند. رهبر معظم انقلاب دغدغه بسيار پيرامون بانوان دارند.

او خطاب به مسئولان دولت گفت: اگر راست می گویید شما گزارشی بدهید که مثلا برای سینما چه کرده اید؟ همان دولت قبل که من با آنها درگیر شده بودم از شما بیشتر برای سینما خرج کرده اند.

حدادیان گفت: بسياري از آنهايي كه به شما راي داده اند از شما راضي نيستند، خيلي زود اين اتفاق افتاد و به هشت سال نرسيد. در همين ٤ سال راضي نيستند. به گزارش صراط، او ادامه داد: در ابتدای دولت شما، متوجه شدم که آقای روحانی دو مشکل دارد. یکی آنکه متاسفانه ادبی را که به خاطر لباسش باید رعایت کند، مراعات نمی کند؛ در همين مناظرات هم همينطور بود. دیگر اینکه صداقت هم ندارد. ما از آقای روحانی دروغ زیاد شنیده ایم.

این ذاکر اهل بیت (ع) درباره کاندیداتوری جهانگیری در کنار روحانی که از آن به عنوان کاندیدای پوششی یاد می کنند نیز گفت: اینها فکر می کنند پوششی آورده اند؛ نخیر، از همان ابتدا جریان اصلاحات گفته بود که می خواهیم 4 سال روحانی باشد و بعد خودمان کاندیدا بیاوریم. یعنی این وسط آقای روحانی است که بازی خورده و خبر ندارد.

او سپس یادآوری کرد که "4 سال پیش جریان اصلاحات می گفت ما به این دولت به چشم نقطه چین * اجاره اي نگاه می کنیم!"

حدادیان در بخش دیگری از اظهاراتش درباره کانديداهاي جریان انقلابی گفت: دم از حضرت آقا مي زنند، يك تذكر جدي داريم، انقلابي باشيد. محافظه كاري ممنوع. محافظه كارانه بودن را به هيچوجه براي جريان مدافع مقام معظم رهبري نمي پذيريم. رییس جمهور باید انقلابی باشد.

او تاكيد كرد: بهترین مبلغ این کاندیداها همین سیمای جمهوری اسلامی است؛ البته تلویزیون هم بداند ما حواسمان جمع است؛ مثلا بعد از مناظره یک فیلم سینمايي از شبکه نمایش پخش کرد که قصد سیاسی پشت آن بود .می خواست دودمان کاندیدای انقلابی را به فنا بدهد . من این موضوع را با ادله ثابت می کنم.

حداديان درمورد حادثه سفارت عربستان كه جهانگيري در مناظره انتخاباتي به آن اشاره كرد با بيان اينكه بعضي از حرف‌ها هم بد نبود با تقبيح حمله به سفارت گفت: ریختن در سفارت عربستان کار ما نیست و هیچ بچه حزب اللهی اینگونه اقدامات را قبول ندارد. اما وقتي می گویند در فلان شهر به صورت یک خانم سيلي زده اند و ما هم صورتمان درد گرفت باید پرسید وقتی در عربستان به دو جوان ما تعدی کردند کجای شما درد گرفت؟

اين ذاكر اهل بيت (ع) خطاب به جهانگيري گفت:  شما از آقاي هاشمي عاليجناب سرخ پوش درست كرديد. آقاي هاشمي به عنوان سردار سازندگي مطرح بود. دولت اصلاحات يك هيولا از آقاي هاشمي درست كرد. حالا شما مي خواهيد باز از نام هاشمي نان بخوريد؟ شما كه طرح عبور از خاتمي را هم داشتيد. مي خواهيد از همه عبور كنيد!

او با کنایه به نوع پرخاشگری جهانگیری در مناظره انتخاباتی گفت: بعید است که آقای روحانی دوباره رییس جمهور شوند ولی اگر دولت دوباره به دست شما [جریان اصلاحات] افتاد، ببينيم جلوي آمريكايي‌ها هم همين‌طور رگباري حرف مي‌زنيد يا لبخندتان مال آنهاست؟ شما در موضوع كشتار مردم در حادثه منا و در بسياري از موارد ديگر، موضع منفعلانه داشته ايد.

حاج سعید حدادیان با تاکید بر اینکه هنوز از کسی در انتخابات به صراحت حمایت نکرده است گفت: سابقه ما از آقای رئیسی سابقه مثبتی است اما ما تا آخر این برنامه ها را نگاه می کنیم و از شخص آقای رئیسی توقع داریم انقلابی تر وارد میدان شود.

حدادیان در پایان با اشاره به توهین به ساحت امام رضا(ع) در ستاد روحانی در ایلام، خواستار آن شد که در صورت صحت این موضوع، طوماری برای شکایت از این اتفاق و عوامل آن فراهم شود.


انتهای پیام/1404

منبع: صراط

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان