۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تصادف زنجیره ای ۸ مصدوم و ۲ فوتی بر جای گذاشت
کد خبر: ۲۴۳۳۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۰ ساعت: ۸:۵۱ ↗ لینک کوتاه

در اتوبان کرج- قزوین؛

تصادف زنجیره ای ۸ مصدوم و ۲ فوتی بر جای گذاشت

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک گفت: بر اثر این تصادف زنجیره‌ای، هشت نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند و دو نفر هم جان خود را از دست دادند.

تصادف زنجیره ای ۸ مصدوم و ۲ فوتی بر جای گذاشت
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ محمدحسن رجبی رییس جمعیت هلال احمر آبیک اظهار داشت: ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه روز گذشته(شنبه) تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج- قزوین واقع در لاین جنوبی اتوبان شهرستان آبیک مقابل آمادگاه اصلی و عمومی این شهرستان رخ داد.

وی افزود: در این تصادف زنجیره‌ای، حدود ۱۵ دستگاه خودرو اعم از سواری، وانت‌ بار، تریلی، نیسان،کامیونت و شاسی بلند با هم برخورد کردند.

رییس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک ادامه داد: بر اثر این تصادف زنجیره‌ای، هشت نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند و دو نفر هم جان خود را از دست دادند.

رجبی اضافه کرد: از هشت مصدوم تصادف مذکور، ۶ مصدوم توسط عوامل اورژانس و دو مصدوم توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک به بیمارستان‌های شهرستان نظرآباد و استان قزوین منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: دو فوتی تصادف زنجیره‌ای اتوبان شهرستان آبیک که آقا بودند، توسط آمبولانس شهرداری آبیک به پزشکی قانونی استان قزوین منتقل شدند.

این مسئول تصریح کرد: مصدومان تصادف مذکور تراماهای مختلفی داشتند و از نواحی مختلف سر، سینه، پا و غیره مجروح شده بودند.

رییس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک افزود: طی اطلاع دریافتی از عوامل اورژانس این شهرستان، هیچ مصدومی در بین راه و انتقال به بیمارستان فوت نکرده است.

رجبی ادامه داد: علاوه بر امدادگران جمعیت هلال‌احمر و عوامل اورژانس در تصادف زنجیره‌ای، مأموران آتش‌نشانی و پلیس راهور هم حضور داشتند و به وظایف خود در صحنه تصادف اقدام کردند.

گفتنی است، لغزندگی اتوبان بر اثر بارش حدود ۲۰ دقیقه‌ای باران ایجاد شده بود که تصادف زنجیره‌ای را به همراه داشته است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان