۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین پشت پرده اعتصاب پرسپولیسی ها
کد خبر: ۲۴۳۱۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۹ ساعت: ۱۶:۶ ↗ لینک کوتاه

مشکلات مالی بهانه ی اعتصاب پرسپولیسی ها؛

پشت پرده اعتصاب پرسپولیسی ها

اعتصاب بازیکنان پرسپولیس این روزها چالش جدی برای مسئولان این تیم ایجاد کرده است.

پشت پرده اعتصاب پرسپولیسی ها
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، قهرمان لیگ برتر  فوتبال در وضعیت بحرانی قرار دارد و بازیکنان این تیم سه روز است که تمرین نمی کنند و خواهان مطالبات خود هستند. مسئولان پرسپولیس در ابتدا اعتصاب بازیکنان را جدی نگرفتند اما بعد از اینکه جدیت بازیکنان را دیدند، برای پایان دادن به اعتصاب دست به دامن بزرگان تیم شدند اما آنها هم نتوانستند بازیکنان را مجاب به پایان اعتصابشان کنند. 

علی اکبر طاهری برای پایان دادن به اعتصاب روز گذشته در محل تمرینات پرسپولیس حاضر شد اما اظهارات سرپرست باشگاه پرسپولیس هم نتوانست در پایان اعتصاب بازیکنان موثر باشد و آتش خشم آن ها را خاموش کند. 

به هر حال بازیکنان از اظهارات طاهری قانع نشده و حتی در اردوی پیش از بازی با ذوب آهن حضور پیدا نکردند تا مشخص شود که وضعیت اردوگاه سرخپوشان بحرانی تر از قبل است. 

طاهری در جمع بازیکنان بیان کرده که تا 24 اردیبهشت ماه منتظر بمانند تا با واریز یک میلیارد تومان به حساب باشگاه، 5 درصد از قراردادشان را دریافت کنند که این موضوع با واکنش منفی بازیکنان مواجه شده است. 

بازیکنان پرسپولیس معتقدند که لیگ برتر فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب 4 و 18 اردیبهشت به پایان می رسد. براین اساس آن ها نمی توانند تا تاریخ مقرر صبر کنند تا پولشان را بگیرند. 

پرسپولیسی ها در حالی اعتصاب کردند که گفته می شود که آنها 80 درصد از قراردادشان را دریافت کردند و حتی این موضوع باعث تعجب پروین شد. 

گفته می شود که اعتصاب سرخپوشان پایتخت به علت میزان دریافتی شان نیست بلکه آنها به دنبال دریافت پاداش های قهرمانی هستند. 

طبق قراردادی که بازیکنان با باشگاه پرسپولیس بستند در صورت قهرمانی بازیکنان به اندازه 10 درصد از قراردادشان پاداش می گیرند. به طور مثال بازیکنی که 1 میلیارد تومان قرارداد دارد 100 میلیون پاداش باید بگیرد و باشگاه توان پرداخت چنین پولی را به برخی از بازیکنان ندارد. 

به هر حال قرمزپوشان پایتخت هر بار که اعتصاب کردند با ناکامی مواجه بودند. 

پرسپولیسی ها در چند سال اخیر چندین بار به بهانه مشکلات مالی دست از تمرین کشیدند که در تمامی این موارد تاوان سختی دادند. 

آخرین باری که قرمزها اعتصاب کردند و نقره داغ شدند پیش از دربی پایتخت بود که با سه گل از رقیبشان شکست خوردند. 

به هر حال سرخپوشان پایتخت یک بازی حساس و سرنوشت ساز با الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا دارند که اعتصابشان می تواند در این بازی تاثیر گذار باشد. 

با این اوصاف باید دید مسئولان پرسپولیس چه راهکاری برای جلب رضایت بازیکنانشان برای پایان دادن به اعتصاب در نظر می گیرند!؟


انتهای پیام/ 1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان