۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین میتینگ انتخاباتی روحانی با پول بیت‌المال و خودکشی جوانی در اقبالیه
کد خبر: ۲۴۳۱۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۹ ساعت: ۱۵:۳۳ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ گذشته؛

میتینگ انتخاباتی روحانی با پول بیت‌المال و خودکشی جوانی در اقبالیه

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

میتینگ انتخاباتی روحانی با پول بیت‌المال و خودکشی جوانی در اقبالیه
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، گنجینه صبح قزوین، مجموعه‌ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌شود.

با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید


برخی درتلاشند با ایجاد ترس از حمله نظامی امریکا، رأی جمع کنند/ ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که «ما می‌توانیم» بر زبانش جاری باشد
امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه برخی می‌خواهند با ایجاد ترس از حمله نظامی امریکا در مردم، رأی مردم را جمع کنند، گفت: آن‌ها کسانی هستند که مورد حمایت امریکا و منافقان قرار دارند و به فکر حل مشکلات مردم نیستند.


طرح انتقال آب سد طالقان تا 3سال آینده به بهره برداری می‌رسد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از بهره برداری طرح انتقال آب سد طالقان که روز گذشته با حضور رئیس جمهوری عملیات اجرائی آن آغاز شد، تا سه سال آینده خبر داد.


افتتاح و کلنگ‌زنی 5 پروژه شهرداری قزوین
5 پروژه شهرداری قزوین با حضور مسئولان استانی و شهری به مناسبت نیمه شعبان و روز ملی شوراها افتتاح و کلنگ‌زنی شد.


خانواده‌ها در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی دارند
دادستان قزوین بیان کرد: خانواده‌ها می‌توانند کمک بسیار زیادی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و رفتارهای پرخطر فرزندان خود داشته باشند.


پرداخت غرامت واحدهای معدوم شده پرورش مرغ/ هدف ما هدایت یارانه‌های دولتی به سمت دامداران روستایی است
مدیرکل دامپزشکی استان بیان کرد: هم اکنون اداره کل دامپزشکی هیچگونه بدهی در قبال معدوم سازی واحدهای آلوده و مشکوک به آنفلوانزای پرندگان ندارد و غرامت این معدوم‌سازی‌ها پرداخت شده و این اداره کل مبلغی بابت معدوم سازی بدهکار نیست.


نرخ بالای سود تسهیلات بانکی مانع رونق تولید است
کارآفرین برتر استان قزوین گفت: متاسفانه مسولین کشور حمایت کردن را در ارائه تسهیلات و بازپرداخت وام با کارمزد و سودهای کلان می‌دانند.


تبدیل عروسی و عزا به میتینگ انتخاباتی نامزدهای انتخابات؟!
بافت شهری الوند سنتی، قومی و قبیله ای است به همین دلیل هر مراسم جشنی و یا عزایی که برگزار می شود افراد مختلفی از طایفه های مختلف، شهر ها و حتی استان های همجوار در این مراسمات شرکت می کنند.


سقف مالی برای هزینه‌های انتخاباتی تعیین شود/ نباید پول رأی مردم را تحت‌تأثیر قرار دهد
عضو هیئت علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) گفت: باید در کنار وضع قوانین، فرهنگ‌سازی لازم برای رشد عموم مردم انجام شود تا پول و هزینه نمودن نامزدهای انتخاباتی رأی آنها را تحت‌تأثیر قرار ندهد و انتخابی شایسته داشته باشند.


باند چهار نفره سارقان دام منهدم شد
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از انهدام باند چهار نفره سارقان دام و کشف 11 فقره سرقت در این رابطه خبر داد.


خودکشی جوانی در شهر اقبالیه
جوانی28 ساله در شهر اقبالیه ، خود را حلق آویز کرد.


پروژه‌هایی که دوباره افتتاح شدند/ میتینگ انتخاباتی روحانی با پول بیت‌المال!
سفر رییس جمهور به استان قزوین با حاشیه‌هایی همراه بود که تبدیل دیدار مردمی روحانی به میتینگ انتخاباتی از جمله این حواشی بود.


16 درصد مردم قزوین دچار افسردگی هستند/ افزایش آمار مصرف دخانیات در بانوان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با اشاره به اینکه 16 درصد از آمار جمعیتی استان دچار افسردگی هستند، گفت: باید با مجموعه‌ای از اقدامات پیشگیرانه و تغییر در شیوه زندگی از بروز یا افزایش افسردگی در جامعه جلوگیری کنیم.


امروز بازار نفت در دستان ایران است/ ظرف 3 سال به اندازه 10 سال سلاح راهبردی تولید کردیم
روحانی در میتینگ انتخاباتی خود در قزوین مدعی شد: این دولت هم اکنون از نظر تجهیزات نظامی پیشرفت قابل توجهی داشته است و ظرف سه سال به اندازه 10 سال سلاح های راهبردی تولید کردیم.

کارگران اخراجی کارخانه‌های قزوین در مقابل استانداری تجمع کردند
کارگران اخراجی چند شرکت تولیدی در قزوین در اعتراض به تعدیل نیرو و اخراج کارگران شرکت‌های تولیدی و بیکار شدنشان همزمان با سفر رئیس جمهور به قزوین در مقابل درب استانداری قزوین تجمع کردند.


قنات‌ها در یونسکو به عنوان میراث جهانی شناخته شده‌اند
ابتکار در قزوین بیان کرد: قنات‌ها در بسیاری شهرها، حرف اول را برای تامین منابع آب می‌زند به طوریکه در یونسکو نیز به عنوان میراث جهانی شناخته شده‌اند که این موضوع جنبه فرهنگی دارد.


سقف مالی برای هزینه‌های انتخاباتی تعیین شود/ نباید پول رأی مردم را تحت‌تأثیر قرار دهد
عضو هیئت علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) گفت: باید در کنار وضع قوانین، فرهنگ‌سازی لازم برای رشد عموم مردم انجام شود تا پول و هزینه نمودن نامزدهای انتخاباتی رأی آنها را تحت‌تأثیر قرار ندهد و انتخابی شایسته داشته باشند.


حق نداریم میراث فرهنگی شهرها را بفروشیم/ بدترین درآمد برای شهرداری فروختن حقوق مردم است
روحانی در پنجمین اجلاس بین‌المللی مجمع شهرهای اسلامی بیان کرد: حق نداریم میراث فرهنگی شهرها را بفروشیم تا به جای آن برجی را ایجاد کرده و محیط زیست را تخریب کنیم.


کم کاری مسئولان در حل مشکلات اقتصادی به پای نظام گذاشته نشود
نماینده ولی فقیه در استان گفت: ائمه جمعه باید جامعه را نسبت به دغدغه‌های رهبری و نظام در حل مشکلات اقتصادی آگاه کنند تا کم کاری مسئولان در حل مشکلات به پای نظام گذاشته نشود.


سپاه هراسی، از برنامه‌های اصلی شبکه‌های ضدانقلاب است/ ایجاد اشتغال‌زایی برای 135 نفر
فرمانده سپاه شهرستان البرز بیان کرد: امروز یکی از برنامه‌های اصلی شبکه‌های ماهواره‌ای سپاه هراسی است؛ زیرا استکبار جهانی از اقدامات گسترده سپاه در حوزه‌های مختلف در حال ضربه خوردن است.


پیشرفت ۹۵ درصدی ساخت بزرگترین پل ریلی کشور
معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: هم اکنون پروژه قزوین – رشت در حوزه زیرسازی پیشرفت ۹۵ درصدی را به ثبت رسانده و در ساخت ایستگاه‌های این محور نیز رشدی ۸۵ درصدی داشته‌ایم.


دومینوی تعطیلی کارخانه‌ها در قزوین ادامه دارد/ کارخانه کلاچ هم تعطیل شد
کارگران کارخانه لوله و اتصالات چدنی-کلاچ که بیش از 9 سال سابقه کار دارند گفتند: این شرکت از بهمن‌ها سال 95 هیچ حقوقی به ما پرداخت نکرد و ما را در آستانه شب عید از کار اخراج و خانه‌نشین کرد.


دادستان قزوین به تخریب‌گران فضای انتخاباتی هشدار داد
دادستان قزوین به کاندیداها و هوادارانشان در آستانه انتخابات پیش رو در خصوص انجام تبلیغات، تخریب، توهین، حمله و بی‌حرمتی به یکدیگر هشدار داد.

انتهای پیام/9003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان