۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مسئولان شهر الوند توجهی به ورزشکاران این شهرستان ندارند
کد خبر: ۲۴۳۱۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۹ ساعت: ۱۲:۴۷ ↗ لینک کوتاه

قویترین مرد ایران و قهرمان مدال آور الوندی:

مسئولان شهر الوند توجهی به ورزشکاران این شهرستان ندارند

قویترین مرد ایران و قهرمان مدال آور الوندی بیان کرد: مسئولان شهر الوند توجهی به قشر ورزشکاران جوان این شهرستان ندارند؛ به طوری که مدیران از برگزاری مسابقات بی خبر هستند و کار خاصی را برای موفقیت ورزشکاران این شهرستان انجام نمی‌دهند.

مسئولان شهر الوند توجهی به ورزشکاران این شهرستان ندارند
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ؛ علی شکری با اشاره به اینکه در رشته ورزشی قدرتی ۶ دوره قهرمان سنگین وزن کشور شناخته شده است، اظهارکرد: سال ۱۳۹۱در برنامه مسابقات مردان آهنی شرکت کردم.

وی با اشاره به مسابقات کاپ که در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: آخرین دور این مسابقات در بندر انزلی برگزار شد که از استان‌های مختلف در این مسابقات شرکت کردند که در این مسابقات صاحب مقام قهرمانی شدم.

این ورزشکار الوندی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در شهر اراک اضافه کرد: در حال آماده شدن برای شرکت در این مسابقه هستم که علاوه بر این مسابقه در ۲۱ اردیبهشت ماه برای اولین بار در فدراسیون مسابقات انتخاباتی برگزار شد که برگزیدگان از بین وزن‌های منفی ۱۱۰ کیلوگرم به مسابقات جهانی اکراین اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به حمایت شهرداری و شورای شهر الوند یادآور شد: مسئولان شهر الوند توجهی به قشر ورزشکاران جوان این شهرستان ندارند؛ به طوری که مدیران از برگزاری مسابقات بی خبر هستند و اگر احیانا از مسابقات باخبر باشند کار خاصی را برای موفقیت ورزشکاران این شهرستان انجام نمی‌دهند.

شکری عنوان کرد: برای شرکت در مسابقه قوی ترین مردان هیچ گونه حمایتی از طرف مسئولان شهرستانی صورت نمی‌گیرد و تنها شهرداری الوند و شورای این شهر تا حدودی برای شرکت در این مسابقه حمایت کردند.
وی افزود: شهرداری الوند بدون هیچ چشم داشت و دریافت هزینه ای سالن ورزشگاه امام علی (ع)را در اختیار ورزشکاران ورزش قدرتی قرار داده تا برای شرکت در مسابقات بتوانند به تمرینات خود بپردازند.

شورای شهر در الوند به شکل طایفه ای و قومی عمل می‌کند
این قهرمان الوندی عنوان کرد: وظیفه تمام همشهری‌های الوندی است که در انتخابات شرکت کرده و با آگاهی و شناخت کاندیداها مورد نظر خود را انتخاب کرده تا بتوانیم برای آبادی شهرمان قدمی برداریم.

وی بیان کرد: متاسفانه در شهر الوند شورای شهر به شکل طایفه ای و قومی عمل می‌کند و این گونه انتخاب کردن‌ها و رای دادن‌ها ظلم بزرگی در حق مردم شهر است و مردم شهر بایستی به دور از تعصبات خویشاوندی به کسی رای دهند.

این ورزشکار خاطرنشان کرد: ورزش ما یک ورزش پهلوانی است که در درجه اول منش و اخلاق پهلوانی در آن باید مورد توجه قرار بگیرد؛ متاسفانه هم اکنون برخی از ورزشکاران به این موضوع اهمیت نداده و رفتاری را انجام می دهند که منافی آداب یک پهلوان ورزشکار است.

شکری عنوان کرد: در ایران مسئولان کشوری و استانی تنها به یک ورزش اهمیت می‌دهند که ورزش فوتبال است و در حق ورزش‌های دیگر اجحاف شده در حالی که اگر از ورزشکارهای سایر رشته‌های ورزشی حمایت شود، به طور حتم ایران در خیلی از رشته‌های ورزشی در جهان صاحب نام می‌شود.

وی در پایان گفت: علاقه‌ام به ورزش و تشویق‌های خانواده و دوستان باعث شده تا بتوانم در این رشته ورزشی ماندگار شوم والا با بی توجهی مسئولان شهرستانی و استانی این ورزش را خیلی وقت پیش کنار گذاشته بودم.
انتهای پیام/2002

منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان