۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین چراغی; انگیزه‌ام دو برابر شده است/ می‌توانستم در مجموع هم طلای وزنه‌برداری را بدست آورم
کد خبر: ۲۴۲۹۶۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

چراغی; انگیزه‌ام دو برابر شده است/ می‌توانستم در مجموع هم طلای وزنه‌برداری را بدست آورم

وزنه بردار طلایی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: حالا انگیزه دو برابری برای کسب مدال های بیشتر و بهتری دارم.

چراغی; انگیزه‌ام دو برابر شده است/ می‌توانستم در مجموع هم طلای وزنه‌برداری را بدست آورم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ صالح چراغی وزنه بردار دسته ٨٥ کیلوگرم ایران که در رقابت های قهرمانی آسیا دو مدال را کسب کرده، در خصوص عملکردش؛ گفت: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و رقیبان خوبی از کشورهای چین، قزاقستان، ترکمنستان و رفیق خوبم مرتضی بیگلری در این وزن حضور داشتند. خدا کمک کرد و توانستم این دو مدال را کسب کنم. این مدال را به مردم ایران تقدیم می کنم که دعای خیرشان باعث شد در این راه موفق شوم.

چراغی ادامه داد: می توانستم در مجموع هم به مدال طلا برسم اما حرکت آخر وزنه از دستم خارج شد. وزنه را دست کم گرفتم و آنقدر دست کم گرفته بودم که وقتی افتاد، فقط خندیدم. باورم نمی شد این وزنه بیفتد و در نهایت به مدال نقره دست یافتم.

وی با بیان این مطلب که از کسب اولین مدال های بین المللی اش بسیار خوشحال است، تصریح کرد: واقعاً خوشحال هستم و انگیزه ام برای رقابت کردن دو برابر شده است. مطمئن باشید با قدرت تمریناتم را ادامه می دهم تا در رویدادهای بزرگتر صاحب مدال شوم.

دارنده مدال نقره آسیا در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از پدر، مادر و برادر تشکر کنم که در این سال ها خیلی مرا حمایت کردند.از فدراسیون وزنه برداری که با تمام محدودیت ها اردوهای تیم ملی را برگزار کردند،تشکر کنم. از سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی تشکر ویژه دارم که به من اعتماد کرد تا در این میدان نظرش را جلب کنم. وحید ربیعی مربی تیم ملی و نواب نصیر شلال مشاور سرمربی تیم ملی هم خیلی زحمت کشیدند. همچنین از مربیان پایه خودم علیرضا حسینی و جمشید مصلی نژاد هم تشکر می کنم که برای من زحمت زیادی کشیدند.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان