۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ديدار ۴۰ نفر از فعالان قرآنی قزوین با مقام معظم رهبری
کد خبر: ۲۴۲۹۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۷ ساعت: ۱۱:۲۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خبر داد:

ديدار ۴۰ نفر از فعالان قرآنی قزوین با مقام معظم رهبری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از دیدار بیش از ۴۰ نفر از فعالان قرآنی استان با مقام معظم رهبری خبر داد.

ديدار ۴۰ نفر از فعالان قرآنی قزوین با مقام معظم رهبری
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل، مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین صبح امروز(پنج‌شنبه) در جلسه این اداره با بیان اینکه اختتامیه سی‌ و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در تهران عصر روزچهارشنبه برگزار شد، اظهار کرد : همه ساله با اتمام مسابقات بین‌المللی قرآن در کشور کاروان‌هایی از استان‌های مختلف کشور به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند.

وی افزود: امسال نیز این کاروان‌ها همراه با متسابقین سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم روز پنجشنبه 7 اردیبهشت ماه یعنی تا ساعاتی دیگر با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

عادل با اشاره به اعزام بالغ بر ۴۰ نفر از فعالان عرصه قرآنی استان به تهران برای دیدار با مقام معظم رهبری، افزود: فعالان قرآنی استان همراه با فعالان قرآنی سراسر کشور و متسابقین سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

وی عنوان کرد: سعی شده است این افراد از میان قاریان و حافظان و فعالان حوزه قرآنی در استان قزوین منتخب و به دیدار مقام معظم رهبری مشرف شوند.

عادل در پایان یادآور شد: این دستگاه اجرایی با تدوین برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی سعی در ارائه خدمات مطلوب به مردم استان قزوین دارد و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

این مسابقات از 30 فروردین ماه تا 6 اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان