۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین وزش بادهای شدید و ورود سامانه بارشی به استان
کد خبر: ۲۴۲۸۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۶ ساعت: ۱۵:۴۴ ↗ لینک کوتاه

کارشناس اداره هواشناسی قزوین اعلام کرد:

وزش بادهای شدید و ورود سامانه بارشی به استان

کارشناس اداره هواشناسی قزوین بیان کرد: از شنبه ورود سامانه بارشی دیگری را به منطقه خواهیم داشت که پیامد آن در بعضی ساعات بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید خواهد بود.

 وزش بادهای شدید و ورود سامانه بارشی به استان
مهدی آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی تا پایان هفته با گذر متناوب امواج ناپایدار از منطقه در پاره ای مناطق افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره هواشناسی قزوین در ادامه افزود: برای امروز(چهارشنبه) پدیده غالب در استان وزش بادهای شدید شمالی، در ارتفاعات شمالی پدیده مه و به دنبال آن کاهش دما خواهد بود.

وی اذعان کرد: از شنبه ورود سامانه بارشی دیگری را به منطقه خواهیم داشت که پیامد آن در بعضی ساعات بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: روز پنج شنبه هوای استان نیمه ابری و در پاره ای مناطق رگبار و رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید و ارتفاعات مه آلود خواهد بود.

وی ابراز کرد: روز جمعه هوا نیمه ابری پاره ای مناطق افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم داشت.

بهروزی عنوان کرد: طی 24 ساعت گذشته کمینه دما مربوط به آوج و کوهین با دمای 1درجه سانتی گراد و بیشینه دما مربوط به آبیک با 23 درجه سانتی گراد است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان