۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین وظیفه سپاه پاسداران در انتخابات تبیین و روشنگری است
کد خبر: ۲۴۲۸۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۶ ساعت: ۱۵:۷ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) اقبالیه:

وظیفه سپاه پاسداران در انتخابات تبیین و روشنگری است

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) اقبالیه بیان کرد: مردم را دعوت می‌کنیم که طبق تأکید رهبر معظم انقلاب پای صندوق‌های حضور پیدا کنند تا آنچه در شأن مردم است رقم بخورد؛ وظیفه سپاه در انتخابات روشنگری و تبیین است.

 وظیفه سپاه پاسداران در انتخابات  تبیین و روشنگری است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سرهنگ محرمعلی والدی ظهر امروز(چهارشنبه) به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست با جمعی از خبرنگاران استان قزوین که در دفتر جلسات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) برگزار شد با بیان اینکه پاسدار نگهبان و حافظ دستاوردهای انقلاب است، اظهار کرد: مجموعه سپاه در راستای رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

وی پاسداران را درس آموخته مکتب امام حسین(ع) دانست و گفت: امیدواریم رسالت پاسداری که برعهده داریم به خوبی انجام دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین تأکید کرد: پاسداران باید مانند شهدا با تأسی از فداکاری و ازخودگذشتگی اباعبدالله الحسین(ع) در دفاع از کیان نظام و انقلاب شجاعانه عمل کنند.

والدی خاطرنشان کرد: ثمره شجاعت و شهامت پاسداران شهادت در راه خداست و در این مسیر اتفاقی رقم خواهد خورد که به نفع مسلمان جهان است.

وی پاسداری را یک جهاد همه جانبه دانست و عنوان کرد: سپاه همواره در خدمت مردم بوده و این خدمتگزاری را با انجام پروژه‌های بزرگ در قرارگاه سازندگی به اثبات رسانده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با بیان اینکه سپاه در متن مردم قرار دارد، تصریح کرد: این مجموعه انقلابی در ساختار خود انعطاف‌پذیری دارد به این معنا که بنابر دستور مقام معظم رهبری و نیاز انقلاب وارد عمل خواهد شد و در زمینه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حضور مؤثر خواهد داشت.

والدی با اشاره به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی از سوی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) اقبالیه ابراز کرد: تاکنون بیش از 2 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات برای اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی به متقاضیان داده شده است.

وی به دیگر طرح‌های فرهنگی و اجتماعی این ناحیه اشاره کرد و یادآور شد: طرح جواد ائمه(ع) برای افرادی است که اعتیاد دارند و در همین راستا برنامه‌های درمانی و پیشگیری در قالب این طرح برای افراد مبتلا انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به انتخابات پیشرو اظهار کرد: مردم را دعوت می‌کنیم که طبق تأکید رهبر معظم انقلاب پای صندوق‌های حضور پیدا کنند تا آنچه در شأن مردم است رقم بخورد.

این مسئول اضافه کرد: مردم هر چقدر که پای صندوق‌های رأی بیایند اساس بقای نظام مهیا خواهد شد.

برگزاری 90 جلسه روشنگری در پایگاه‌ها

والدی تأکید کرد: ان شاءالله در انتخابات آینده فردی را انتخاب کنیم که در کنار مردم قرار گیرد و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند.

وی با بیان اینکه امروزه سپاه پاسداران نقطه مشترک دشمنان داخلی و خارجی است، بیان کرد: سپاه در تمام حوزه‌ها پیرو رهبر انقلاب است و برای سربلندی کشور و اعتلای نظام اسلامی تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین به برنامه راهیان نور اشاره کرد و گفت: در سال گذشته و نوروز 96 حدود هزار و 100 نفر با مدیریت سپاه این ناحیه به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس حضور پیدا کردند.

حجت‌الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در ادامه این نشست با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران اظهار کرد: حدود 105 عنوان برنامه برای این هفته در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه به برگزاری 90 جلسه روشنگری در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج خبر داد و گفت: در این برنامه از سخنرانان استانی و کشوری استفاده خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات باید روشنگری عادلانه داشته باشیم، بیان کرد: وظیفه سپاه در این راستا روشنگری و تبیین است و این مجموعه انقلابی در انتخابات از هیچ حزب و گروهی دفاع نمی‌کند.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان