۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین افتتاح هم نشد قطاری می‌آوریم مردم ببینند/ بدهکار که نیستیم!
کد خبر: ۲۴۲۷۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۶ ساعت: ۱۰:۱ ↗ لینک کوتاه

دست انداختن مردم کرمانشاه توسط معاون آخوندی؛

افتتاح هم نشد قطاری می‌آوریم مردم ببینند/ بدهکار که نیستیم!

با اینکه در بازدید معاون وزیر راه تلاش شد ۳۰ خرداد تاریخ افتتاح پروژه راه آهن کرمانشاه اعلام شود اما جزئیات بازدید معاون وزیر حاکی از کنایه‌های او به عدم افتتاح و تعویق مجدد بود.

افتتاح هم نشد قطاری می‌آوریم مردم ببینند/ بدهکار که نیستیم!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیران ارشد استان کرمانشاه و پیمانکاران پروژه راه آهن کرمانشاه از این طرح عمرانی بازدید به عمل آوردند.

 

در این بازدید که عصر دیروز با حضور استاندار و معاون عمرانی وی انجام شد مهمترین موضوع مطرح شده افتتاح راه آهن کرمانشاه در ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ بود.

 

تعیین تاریخی که با اصرار استاندار کرمانشاه و البته طفره رفتن های جالب توجه پیمانکار و معاون وزیر راه و شهرسازی همراه بود.

 خیرالله خادمی در حاشیه این بازدید و در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره تاریخ دقیق رسیدن قطار به کرمانشاه با کنایه های طنز مثل «الان هم قطار این جا آمده ‌است و این قطار دوجانبه است که می تواند روی جاده هم به اینجا برسد (اشاره به واگن حمل بار پیمانکاران)»  عملا از عدم تکمیل پروژه راه آهن کرمانشاه حتی تا ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ خبر داد.

 

وی با استفاده از جمله «ریل به کرمانشاه می رسد» به جای «قطار به کرمانشاه می رسد» و بیان اینکه بعد از رسیدن ریل دو ماه بعد پروژه تکمیل و آماده افتتاح رسمی می شود عملا از اعلام قول رسمی برای افتتاح پروژه طفره رفت.

 

پیمانکار پروژه نیز سعی می کرد به معاون وزیر برساند این پروژه تا ۳۰ خرداد هم افتتاح نخواهد شد. البته معاون وزیر راه و شهرسازی با استفاده از جملاتی مثل «حالا یک قطاری می‌آوریم که مردم ببینند»! باعث دلخوری برخی از خبرنگاران شد.

استاندار کرمانشاه نیز در این بازدید با اشاره به اینکه میزان ریل گذاری از ابتدای سال جاری تاکنون تکان نخورده است و آمار همان آمار قبلی است، خطاب به پیمانکار پروژه گفت: ریل گذاری پیش نرفته است و عدد همان عدد ثابت است حمایتهای ما از پروژه بی‌سابقه است اما کاری که روی زمین پیش می‌رود اصلا بی‌سابقه نیست.

 

بدهکار که نیستیم!

 

یکی از حاشیه های جالب این بازدید اظهارات پیمانکار پروژه راه آهن غرب بود. وی با بیان اینکه بارندگی ها مانع پیشرفت به‌موقع پروژه شده است گفت: بدهکار که نیستیم بیست و پنج روز باران بود و نتوانستیم کار را در فروردین ماه پیش ببریم.

 

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان