۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در استان قزوین مشخص شد
کد خبر: ۲۴۲۴۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۴ ساعت: ۱۴:۵۴ ↗ لینک کوتاه

با شروع تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری؛

رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در استان قزوین مشخص شد

با شروع تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در استان قزوین مشخص شد.

رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در استان قزوین مشخص شد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی پس از استعفا از سمت مشاوره فرمانده سپاه پاسداران استان قزوین به سمت ریاست ستاد انتخابات حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی منصوب شد.

در نخستین گردهمایی اعضای ستاد حامیان حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در استان قزوین که صبح دوشنبه در حسینیه آیت‌الله شالی برگزار شد، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی گفت: وقتی دیدم چنین شخصیت برجسته و عالمی برای خدمت به مردم وارد عرصه شده و نیّت خدمت واقعی و به دور از شعار دارد، تصمیم گرفتم از سمت خود به عنوان مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استعفا دهم و دوشادوش این سیّد بزرگوار حرکت کنم.

وی در ادامه گفت: هدف خدمت به خلق، رضایت خداوند متعال و گام برداشتن در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده سابق قزوین در مجلس افزود: موقعیت بنده به عنوان مشاور سپاه پاسداران استان قزوین بسیار خوب بود، اما اصولگرایان به دنبال راحتی نیستند و انجام وظیفه ما در مسیر انقلاب اسلامی مهمتر از هر چیز دیگری است.

حسینی بیان کرد: من می‌خواهم نیروهای اصولگرا و معتقد به نظام را زیر یک چتر واحد در استان قزوین بسیج کنم تا به هدفی والای‌مان دست یابیم. حرکت در مسیر موفقیت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی از هر چیزی هم اکنون مهم‌تر و اساسی‌تر است و به همین دلیل از مقام خود در سپاه پاسداران استان قزوین استعفا دادم.

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی که مسئول ستاد حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در استان قزوین شده از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان