۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین قطع برق مراسم سخنرانی رئیس جمهور ناشی از نقص فنی بود
کد خبر: ۲۴۲۴۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۴ ساعت: ۱۴:۳۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت برق استان قزوین:

قطع برق مراسم سخنرانی رئیس جمهور ناشی از نقص فنی بود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: قطع برق در هنگام سخنرانی رئیس جمهور بدلیل افزایش برق مصرفی و ایجاد نقص فنی در تاسیسات الکتریکی سالن بوده است.

قطع برق مراسم سخنرانی رئیس جمهور ناشی از نقص فنی بود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ سعیدبهادیوند چگینی مدیرعامل شرکت برق استان قزوین در خصوص مشکلات ایجاد شده در سالن دانشگاه بین المللی امام خمینی در زمان سخنرانی رئیس جمهور اظهار کرد: خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین ۲۴ ساعته تداوم دارد و این شرکت تمام تلاش خود را جهت تامین برق مداوم و مستمر بویژه در مناسبتها و مراسم خاص انجام داده و از همه امکانات از جمله سیستم برق اضطراری دیزل ژنراتور نیز استفاده می کند.

وی در خصوص قطع برق سالن دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) درسخنرانی ریاست محترم جمهور افزود: این شرکت پیش بینی، اقدامات و تمهیدات لازم برای جلوگیری از قطع برق شبکه سراسری را بعمل آورده بود و اکیپ‌های مربوطه در حالت آماده باش و انجام وظیفه برای مقابله با هر گونه خاموشی ناشی ازحوادث و اتفاقات بودند و دیزل ژنراتور برق اضطراری این شرکت نیزدرمحل پست برق دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) نصب و آماده بکار شده بود.

چگینی تصریح کرد: با همه تمهیدات انجام شده قطع برق بدلیل نقص فنی در تاسیسات الکتریکی سالن مربوطه و قطع یکی از فیوزهای داخلی سالن بعلت افزایش برق مصرفی ناشی از نصب کولرهای گازی و پروژکتورهای منصوبه بیش از ظرفیت شبکه داخلی، رخ داده و۵۰ ثانیه برق سیستم صوتی و سه دقیقه برق روشنایی سالن قطع شد که این مشکل توسط مسئولان تاسیسات دانشگاه بررسی و فیوز سوخته تعویض و برق سالن وصل شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یادآورشد: با پیش بینی‌های لازم و تلاش همکاران این شرکت سایر مراسم در ادامه سفر ریاست محترم جمهوری بدون هیچ وقفه ای در تامین برق مراکز بازدید شده به انجام رسید.
انتهای پیام/2002

منبع: روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان