۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین بزرگترین پارک درون شهری کشور در مهرگان افتتاح شد
کد خبر: ۲۴۲۴۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۴ ساعت: ۱۰:۳۸ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

بزرگترین پارک درون شهری کشور در مهرگان افتتاح شد

با حضور مسئولان کشوری و استانی بزرگترین پارک درون شهری کشور در شهرک مهرگان افتتاح شد.

بزرگترین پارک درون شهری کشور در مهرگان افتتاح شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ قطعه نخست بوستان 22 هکتاری بهشت ناحیه شهری مهرگان عصر روز گذشته(یکشنبه) سوم اردیبهشت ماه در جریان سفر رئیس جمهور به استان به صورت ویدیو کنفرانس به وسیله معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست کشور و با حضور سعید شاهرخی معاون سیاسی استاندار، عسگری فرماندار البرز، احمدی پور معاون مالی استانداری و بهزادپور شهردار محمدیه و مدیران شهری شهرستان البرز در ناحیه شهری مهرگان به بهره برداری رسید.

حسین بهزادپور شهردار محمدیه در این مراسم اظهار کرد: پارک بهشت مهرگان که بزرگترین پارک درون شهری کشور است که در مساحتی حدود۲۲ هتکار به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: این بوستان با اعتباری بالغ بر۱۰۰میلیارد ریال در مدت شش ماه ساخته شده است.

این مسئول اذهان کرد: قطعه نخست این مجموعه شامل دریاچه مصنوعی هشت هزار متر مربعی، باغ گیاهان دارویی، نمازخانه، ساختمان اداری و سرویس های بهداشتی به همراه محل مخصوص پیاده روی سلامت، اسکیت و دوچرخه سواری است.

وی ابراز کرد: واقع شدن این بوستان در مرکز این ناحیه شهری به منظور دسترسی آسان شهروندان به آن، پیش بینی محل‌های مخصوص دوچرخه سواری، پیاده روی و اسکیت برای شهروندان و در نهایت قرار گرفتن نخستین پارک گیاهان دارویی کشور با وسعت یک هزار و 100 متر مربع در آن از ویژگی‌های مهم این بوستان است.

شهردار محمدیه عنوان کرد: برای این بوستان 48 آلاچیق، انتظامات، ساختمان اداری، پارکینگ، زمین های بازی، فضای سبز، کافی شاپ و سرویس های بهداشتی نیز در نظر گرفته شده که در قطعه بعدی مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

وی در پایان گفت: تخصیص زمین، آماده سازی و جانمایی‌های در نظر گرفته شده از سوی این اداره کل و شهرداری محمدیه صورت گرفته و برای آن نیز تاکنون 100 میلیارد ریال هزینه شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان