۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین پورموسوی; خوشحالم از بازی مقابل فولاد ۳ امتیاز را گرفتیم/مقابل استانداری می‌نشینم تا پول بگیرم!
کد خبر: ۲۴۱۸۱۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

پورموسوی; خوشحالم از بازی مقابل فولاد ۳ امتیاز را گرفتیم/مقابل استانداری می‌نشینم تا پول بگیرم!

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: امشب جلوی استانداری می‌نشینم تا استاندار را ببینم چون تا پول نگیریم نمی‌توانیم برای سفر به خارج از کشور اعزام شویم.

پورموسوی; خوشحالم از بازی مقابل فولاد ۳ امتیاز را گرفتیم/مقابل استانداری می‌نشینم تا پول بگیرم!

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: به فوتبال خوزستان تبریک میگویم. بازی خوبی برای هر دو تیم بود. فولاد خوزستان برای دلش بازی می‌کند. همچنین به سعداوی تبریک می گویم. بازی را کمی بد شروع کردیم اما بعد از گل بهتر شدیم.

وی ادامه داد: بعد از گلی که زدیم شرایطمان بهتر شد و بازیکنان باتجربه‌مان به زمین آمدند و گل سوم را که زدیم موقعیت‌های بهتری هم داشتیم اما درنهایت خوشحالم که سه امتیاز این بازی را گرفتیم و در جدول صعود کردیم. این بازی و برد را به بازیکنان و هواداران استقلال خوزستان تبریک می‌گویم.

پورموسوی درباره تعطیلی تمرینات استقلال خوزستان اظهار داشت: در این دو روز هیچ کسی به ما زنگ نزد و بچه‌ها خودشان تیم را جمع کردند. بازیکنان بزرگتر مسئولیت‌پذیری کردند و جلسه گذاشتند که به عشق مردم بازی کنیم. بازیکنانم متعصب هستند و از آنها تشکر می‌کنم. از مسئولان بانک ملی خواهش می‌کنم که تا دیر نشده به ما کمک کنند. شاید لیگ برتر برای ما تمام شده باشد اما هنوز در لیگ قهرمانان آسیا کار داریم و شرایط آنجا با لیگ داخلی قابل مقایسه نیست. مطمئنا اگر از نظر روحی روانی شرایط ایده‌آلی داشته باشیم می‌توانیم از گروه‌مان صعود کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان درخصوص وضعیت و عملکرد آرش افشین تصریح کرد: روی گل دوم چه کسی نقش داشت؟ در تیم ما اسم بازیکن ملاک نیست و کار گروهی ملاک است. ما به جز آرش افشین بازیکنانی داشتیم که چند هفته گل نزنند اما در خدمت تیم باشند. آرش مهاجمی است که تکل می‌زند و این برای ما قابل احترام است. آرش افشین چند روز تمرین نکرد چون مریض بود اما امروز احساس مسئولیت کرد و به میدان ‌آمد که از او تشکر می‌کنم. بازیکنان ما بدون پول تلاش می‌کنند و این قابل احترام است.

وی درخصوص اینکه مشکلات مالی این تیم حل شده اظهار داشت: نه،‌رفتن ما هنوز به خارج از کشور برای لیگ قهرمانان آسیا صددرصد نیست اما اجازه بدهید از شما گله کنم به هر حال من در فشار هستم و ناراحتم. خوب نیست که اگر درد و دلی انجام می‌دهم به بیرون درز پیدا کند. فایل صوتی من به استاندار داده شده و او ناراحت شده است. من کمک برای تیم خواستم که حرف زدم و هیچ درخواست شخصی نداشتم. در این بین من سپر بلا شدم چون انتظار داریم که به ما کمک کنم البته باید از هیات فوتبال خوزستان تشکر کنم. آنها زمین تمرین به ما می‌دهند و یک ریال هم از ما نگرفتند. این در حالی است که ما 500 ملیون به آنها همینطوری بدهکاریم. بانک ملی هم باید برای ما بودجه‌ای تصویب  کند و نماینده‌اش را بخواهند. همین امشب من جلوی استانداری می‌نشینم تا استاندار را ببینم چون تا پول نگیریم نمی‌توانیم برای سفر به خارج از کشور اعزام شویم.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان