۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین آموزش و پرورش انسان‌های لیبرال تربیت می‌کند
کد خبر: ۲۴۱۶۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۳۱ ساعت: ۸:۲۶ ↗ لینک کوتاه

کارشناس فرهنگی:

آموزش و پرورش انسان‌های لیبرال تربیت می‌کند

کارشناس فرهنگی بیان کرد: نظام سلطه در آموزش و پرورش ما رخنه کرده است و مدارس انسان‌های لیبرال تربیت می‌کنند، جامعه انقلابی وظیفه دارد وارد این محیط شده و روبروی این جریان بایستد.

 آموزش و پرورش انسان‌های لیبرال تربیت می‌کند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت الاسلام سید مهدی خضری از فعالان فرهنگی قزوین در نشست فعالان فرهنگی با حضور سردار یکتا عصر روز گذشته(چهارشنبه) در سالن سازمان تبلیغات قزوین تشکیل جبهه انقلابی و مردمی را امر مهمی خواند و اظهار کرد: به سبب تشکیل این جبهه نیروهای انقلابی دور یکدیگر جمع شدند و این جناح باید تا آخرین نفس برای رسیدن به اهداف خود تلاش کند.

وی افزود: از کارهای مهم جبهه انقلابی و مردمی می‌توان به برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین اشاره کرد که نیروهای انقلابی برای شرکت در آن تمام فعالیت‌های خود را کنار می‌گذارند.

این خطیب مذهبی ضمن تاکید بر سخن امام خمینی(ره) درباره عدم پشیمانی از جنگ ۸ساله اذعان کرد: در جبهه جنگ نرم هم نباید این پشیمانی به وجود بیاید و ناامیدی در آن راه پیدا کند؛ زیرا این حرکت عظیم زمینه ساز ظهور خواهد بود.

وی تصریح کرد: نظام سلطه در آموزش و پرورش ما رخنه کرده است و مدارس انسان‌های لیبرال تربیت می‌کنند، جامعه انقلابی وظیفه دارد وارد این محیط شده و روبروی این جریان بایستد.

خضری در پایان ضمن تاکید بر لزوم امیدوار کردن جوانان در فعالیت‌های انقلابی تصریح کرد: تفکر اشتباه حاکم بر جامعه این است که کار فرهنگی از فعالیت دینی جداست؛ درحالی که تمام هدف ما در این فعالیت‌ها رسیدن به دین است.
انتهای پیام/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان