۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دستورات پوپولیستی روحانی در آستانه انتخابات
کد خبر: ۲۴۱۵۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۳۰ ساعت: ۱۶:۳ ↗ لینک کوتاه

تا انتخابات ؛

دستورات پوپولیستی روحانی در آستانه انتخابات

روحانی یک ماه مانده به انتخابات، دستور داد تا قبوض برق بهمن ماه سال ۹۵ خوزستانی‌ها رایگان محاسبه شود. این اقدام در جهت جبران مشکلات به وجود آمده در پی قطعی گسترده برق به دلیل بروز پدیده ریزگردها باشد.

دستورات پوپولیستی روحانی در آستانه انتخابات
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، در میانه بهمن ماه سال 95 به دنبال رسیدن سطح ریزگردها در استان خوزستان به 66 برابر حد مجاز و همچنین افزایش رطوبت هوا به بیش از 97 درصد، ریزگردهای معلق در هوا به صورت گِل بر روی تجهیزات برقی شهرهای مختلف این استان رسوب کردند. این ریزگردها که تبدیل به گِل شده بودند، با پیدا کردن خاصیت هادی، موجب بروز اتصال در تجهیزات برقی شدند و برق 11 کلانشهر این استان جنوبی کشور قطع شد.

رئیس جمهور به تازگی دستور داد تا هزینه قبوض برق بهمن ماه 95 خوزستانی ها به طور کامل به صورت رایگان محاسبه شود. به نظر می رسد این اقدام در جهت جبران مشکلات به وجود آمده در پی قطعی گسترده برق به دلیل بروز پدیده ریزگردها باشد.

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان نیز با صدور اطلاعیه ای جداگانه اعلام کرد : دستور رییس‌جمهوری مبنی بر رایگان شدن هزینه برق مصرفی بهمن ماه 95 مشترکین استان خوزستان به صورت کامل اجرا شده و صورتحساب‌های مشترکین بر همین اساس صادر می‌شود. مشترکینی که قبوض برق آن‌ها قبل از دستور رییس جمهوری صادر و ارسال شده است معادل هزینه برق مصرفی بهمن ماه 95 آن‌ها در صورتحساب بعدی به صورت بستانکار و مبالغ دریافت شده از قبوض مربوطه کسر می‌شود.  

دولت یازدهم که از مخالفان جدی اقدامات پوپولیستی دولت قبل بود، در آستانه انتخابات گرفتار اقدامات پوپولیستی شده و ضمن سه برابر کردن یارانه مشمولان کمیته امداد و بهزیستی و افزایش حقوق بازنشستگان، این بار دستور رایگان شدن قبض برق خوزستانی ها را داده است.


انتهای پیام/1404
منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان