۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین موضع‌گیری جدید «جان بولتون» علیه ایران +عکس
کد خبر: ۲۴۱۲۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۹ ساعت: ۸:۳۷ ↗ لینک کوتاه

طی انتشار پیامی؛

موضع‌گیری جدید «جان بولتون» علیه ایران +عکس

سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل در موضع‌گیری جدیدی علیه ایران خواستار قرار گرفتن نام «سپاه پاسداران» در فهرست سازمان‌های تروریستی شده است.

موضع‌گیری جدید «جان بولتون» علیه ایران +عکس
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل در موضع‌گیری جدیدی علیه ایران خواستار قرار گرفتن نام «سپاه پاسداران» در فهرست سازمان‌های تروریستی شده است.

 «جان بولتون» سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد بامداد امروز سه‌شنبه با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود خواستار قرار گرفتن نام «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران» در فهرست سازمان‌های تروریستی شد.

بنا بر این گزارش، بولتون در این پیام مدعی شد: «ما باید برای حفظ امنیت ملی آمریکا و متحدان خود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به عنوان یک سازمان تروریستی خارجی معرفی کنیم».

موضع‌گیری جدید «جان بولتون» علیه ایران +عکس

«جان بولتون» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل که به مواضع ضدایرانی شهرت دارد، در روزهای نخست روی کار آمدن «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در کاخ سفید نیز به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی ترامپ برای پست وزارت خارجه آمریکا مطرح بود.

بولتون نه تنها یکی از مخالفان سرسخت توافق هسته‌ای ایران است بلکه در گذشته نیز بارها خواستار استفاده از گزینه نظامی و به ادعای خود برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران شده بود.


انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان