۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین آغاز چالش‌های پرسپولیسی‌ها پس از قهرمانی
کد خبر: ۲۴۱۲۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۹ ساعت: ۸:۵ ↗ لینک کوتاه

دنیای فوتبال؛

آغاز چالش‌های پرسپولیسی‌ها پس از قهرمانی

مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از قهرمانی این تیم با چالش های جدیدی رو به رو شدند.

آغاز چالش‌های پرسپولیسی‌ها پس از قهرمانی
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ،مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از قطعی شدن قهرمانی این تیم در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال با مشکلات جدیدی رو به رو می شوند.

چالش های پرسپولیسی‌ها بعد از قهرمانی لیگ شانزدهم

بازیکنان پرسپولیسی با قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر توانستند جایگاه خوبی در دل هواداران سرخ پیدا کنند،که این موضوع باعث می شود مسئولیت آنها به مراتب سخت تر از گذشته شود.

بعد از قهرمانی سرخپوشان پایتخت مسئولان این باشگاه به فکر طراحی و اجرای برنامه های بلند مدت برای پرسپولیس افتادند.برنامه هایی که با تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ به مدت 5 سال آغاز شد.برانکو که مربی با دانشی است بعید به نظر می رسد این موضوع را بدون داشتن زیرساخت های لازم قبول کند.

سرخپوشان که مدتی است در ورزشگاه شهید کاظمی تمرینات خود را دنبال می کنند،هنوز محلی استاندارد و اختصاصی در اختیار ندارند.استادیوم آزادی هم که محل دیدارهای خانگی این تیم محسوب می شود اجاره ای است.

چالش های پرسپولیسی‌ها بعد از قهرمانی لیگ شانزدهم

به گفته اکثر کارشناسان تیم پرسپولیس نیمکت قوی در اختیار ندارد و فاصله بیشتر بازیکنان داخل زمین و نیمکت نشین بسیار است.این موضع یکی از مشکلات اصلی سرخپوشان برای ادامه کار در لیگ قهرمانان آسیا و آماده سازی تیم برای لیگ هفدهم است.

چالش های پرسپولیسی‌ها بعد از قهرمانی لیگ شانزدهم

2 بازیکن کلیدی پرسپولیس در پایان لیگ شانزدهم قراردادشان با این تیم به اتمام می رسد.سروش رفیعی و کمال کامیابی نیا بازیکنان تاثیر گذار این تیم در این فصل از رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هستند که به گفته مسئولان پرسپولیس کامیابی نیا تا چند روز آینده قرارداد خود را با سرخپوشان تمدید می کند،اما رفیعی که شماره 7 این تیم را بر تن می کند هنوز تصمیمی برای تیم آینده خود نگرفته است.

یکی از نکات قوت پرسپولیس در این فصل مدیریت این تیم بود که توانست حاشیه های موجود را مدیریت کند.حاشیه هایی که ممکن بود باعث اختلاف میان بازیکنان هر تیمی شود.مدیریت سرخپوشان با توجه به این موضوع که پرداختی مناسبی به بازیکنان نداشت اما آنها را به آرامش دعوت کرد و ماه عسل آن قهرمانی سرخپوشان بود.

قهرمانی پرسپولیسی ها چالش های جدیدی برای این تیم و بازیکنانش به همراه دارد.

یکی از این چالش ها برای مدیریت پرسپولیس این است که باید توجه داشته باشد که عمر مدیریت باشگاه سرخپوشان همیشه کوتاه بوده و برخلاف سایر کشورهای صاحب نام فوتبال حتی در صورت موفقیت جای خود را باید به مدیر بعدی داد.

مسئولان این تیم باید در نظر داشته باشند که هنگام عقد قرارداد با بهترین سرمربی دنیا هم باید موارد حقوقی را به دقت بررسی کنند و به این موضوع آگاه باشند که در قراردادهای بلند مدت با سرمربی یا بازیکن باید موارد مشروط را در نظر بگیرند که در صورت ناکامی آن شخص ،متحمل هزینه های گزافی نشوند.

چالش دیگر مخصوص بازیکنان پرسپولیس است.بازیکنانی که باید سختی های حضور در این تیم را به جان بخرند.
هواداران سرخپوشان پایتخت دیگر مانند لیگ شانزدهم صبر و حوصله به خرج نمی دهند و به بازیکنان فشار بیشتری را تحمیل می کنند و ممکن است با کوچک ترین اشتباهی مورد هجمه هواداران قرار بگیرند.

چالش های پرسپولیسی‌ها بعد از قهرمانی لیگ شانزدهم

چالش حساس و خطرناک برای سرخپوشان پایتخت شاید در هفته آخر شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر اتفاق بی افتد.
جایی که این تیم باید به مصاف تیم سیاه جامگان مشهد برود.شاگردان میثاقیان و تیم صبای قم گزینه های اصلی سقوط به لیگ یک هستند.
از همین حالا زنگ خطر برای پرسپولیسی ها به صدا درآمده و زمزمه هایی مبنی بر اینکه احتمال دارد سرخپوشان با تمام قوا در دیدارهای باقی مانده لیگ برتر شرکت نکنند وجود دارد.اگر همچین اتفاقی بی افتد ممکن است تیمی به ناحق یک رده سقوط کند و حاشیه آن خیلی از نتیجه نگرفتن پرسپولیسی ها سنگین تر است.

مدیریت و سرمربی پرسپولیس باید هر چه سریعتر این موضوع را حل و شفاف سازی کنند تا به بزرگترین حاشیه این فصل سرخپوشان منجر نشود.

دیدار پرسپولیس و سیاه جامگان در چارچوب هفته سی ام لیگ برتر فوتبال 14 اردیبهشت در مشهد برگزار می شود.

حال باید دید چند درصد از بازیکنان و مدیران تیم فوتبال پرسپولیس آمادگی قبول چنین چالش هایی را دارند و آیا از آن سربلند بیرون می آیند یا خیر؟


انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان