۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مزاحم تلگرامی در قزوین دستگیر شد
کد خبر: ۲۴۱۱۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۸ ساعت: ۱۳:۲۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس فتا استان:

مزاحم تلگرامی در قزوین دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان قزوین از دستگیری شخصی که با ارسال پیام در شبکه اجتماعی "تلگرام "برای یکی از شهروندان ایجاد مزاحمت می کرد، خبر داد.

مزاحم تلگرامی در قزوین دستگیر شد
سرهنگ فخرالدین توکلی در گفت‌وگو در با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: چندی پیش خانمی با ارائه شکایت به پلیس فتا از فردی که در شبکه اجتماعی تلگرام با ارسال پیام‌های غیر اخلاقی برای وی ایجاد مزاحمت کرده، خواستار پیگیری موضوع شد.

وی افزود: با اقدامات فنی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا استان، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و مورد بازجويی قرار گرفت.

این مسئول اذعان کرد: متهم با حضور در پلیس فتا و مشاهده مستندات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را از ارتکاب جرم، اختلاف با شاکی و قصد انتقام جویی از وی بیان کرد.

رئیس پلیس فتا استان خاطرنشان کرد: هرگونه فحاشی، تهدید، ایجاد مزاحمت از طریق ارسال پیام و محتوای مستهجن برابر قانون جرم بوده و در صورت پیگیری از سوی شاکی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

توکلی در پایان تصریح کرد: شهروندان گرامی در صورت دریافت پیام‌های تهدید آمیز مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir و شماره تلفن 0282183654 به پلیس فتا گزارش و از راهنمایی کارشناسان این پلیس استفاده کنند.
انتهای پیام/2002

https://t.me/joinchat/AAAAAEBGVj4oPI_ztoqOLA

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان