۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین چرایی فرار دولت از حضور درمناظره
کد خبر: ۲۴۱۰۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۸ ساعت: ۱۰:۲۴ ↗ لینک کوتاه

دولت در هیچ حوزه ای حرفی برای گفتن ندارد؛

چرایی فرار دولت از حضور درمناظره

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دولت از برای عدم حضور در مناظره های تلویزیونی از افتتاح نمایشی قطار تهران،ورامین، گرمسار در سمنان انتقاد کرد.

چرایی فرار دولت از حضور درمناظره
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه انتخابات به معنای پاسخگویی دولت مستقر است گفت: دولتی ۴ سال کار کرده و دیکته نوشته است در زمان انتخابات، منتقدین دیکته اش را صحیح می کنند اما دولت مستقر نباید عصبانی و ناراحت شده و از مسئولیت و پاسخگویی فرار کند.

نماینده ورامین اظهار داشت: نامزد انتخابات نمی تواند پاسخگو باشد چون دیکته ای ننوشته اما دولت مستقر باید پاسخگو باشد.

وی از دولت خواست صبور و پاسخگو بوده و به رقبای خود توهین نکند و اظهار داشت: فیلم های وعده های انتخاباتی آقای روحانی موجود است. ایشان در تبلیغات انتخاباتی شان صریح و روشن اعلام کردند که در ۱۰۰ روز اول برنامه دارم که اقتصاد کشور را ساماندهی کنم اما در سخنرانی شان اعلام کردند که رسانه ها دروغ به من می بندند که گفته ام در ۱۰۰ روز اول اقتصاد را ساماندهی می کنم. مطالبات مردم وعده هایی است که رئیس جمهور در زمان انتخابات داد.

برنامه ریزی برای عدم حضور در مناظرات مقابل دوربین های صدا و سیما رفتارهای درستی نیست

نقوی اظهار داشت: همه نقش صداوسیما و مناظرات را در انتخابات می دانند، آقای روحانی باید در ایام انتخابات به سوالات و مطالبات مردم پاسخ بگوید. فرار از پاسخگویی و برنامه ریزی برای عدم حضور در مناظرات مقابل دوربین های صدا و سیما رفتارهای درستی نیست و نشان دهنده پاسخگویی نیست.

چهار چرخ برجام پنچر است

وی ادامه داد: دولت دستش خالی است و در هیچ حوزه ای حرفی برای گفتن ندارد. تمام افتخار اینها، برجام بود که چهار چرخش پنچر است و حتی دولتی ها امروز از برجام هم یادی نمی کنند چون می دانند برجام نه تنها نتیجه ای نداشته بلکه خسارات زیادی در پی داشته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به رئیس جمهور توصیه کرد پاسخگو بوده و دست از کارهای تبلیغاتی بردارد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه قطار تهران- ورامین -قرچک- پیشوا-گرمسار در سفر رئیس جمهور به سمنان گفت:  آقای رئیس جمهور طی چند روز گذشته در سمنان پروژه قطار تهران، قرچک، ورامین، پیشوا، گرمسار را افتتاح کرد. سوال این است که سمنان بعد از گرمسار است و هیچ نقشی در مسیری که افتتاحیه در آن صورت گرفته ندارد چرا این قطار در سمنان افتتاح شده است مگر ریل این قطار در آنجاست.

افتتاح پروژه ای که هنوز اجرا نشده است

نماینده مردم ورامین و پیشوا اظهار داشت: در حالی که هنوز ایستگاه های ورامین، قرچک، پیشوا و باقر آباد ساخته نشده  و ریل گذاری نشده است چطور این پروژه در سمنان افتتاح می شود و قطار روی ریل حرکت می کند؟ مردم سوال دارند مگر آقای رئیس جمهور مونوریل افتتاح کردند چون در زمین چیزی وجود ندارد! چرا پروژه هایی را که هنوز حاضر نشده است در شهر دیگری افتتاح می کنند؟

پروژه قطار ورامین در سمنان افتتاح شد تا مردم به پروژه اجرا نشده اعتراض نکنند

عضو فراکسیون ولایت مجلس گفت: دولت خیلی فشار آورد تا این پروژه را در پیشوا افتتاح کند اما ما گفتیم چه چیزی را می خواهید افتتاح کنید، ما به مردم می گوییم این پروژه هنوز آماده نیست. در واقع این پروژه را در سمنان افتتاح کنند تا مردم اعتراض نکنند. پروژه ای که نه آماده است و نه ریل و پلی دارد و نه ربطی به سمنان دارد افتتاح شد.

وی ادامه داد: این پروژه مصوب دولت بود و پروژه ورامین، پیشوا، قرچک، گرمسار نام داشت. ۵۰۰ متر ریل در سمنان گذاشتند و قطار را روی آن گذاشتند و گفتند راه برو تا افتتاح شود.

نماینده مردم ورامین تصریح کرد: این اقدامات وهن نظام جمهوری اسلامی ایران، کار دولت، کار انتخابی است و تمسخر مردم را به دنبال دارد. دولت باید پاسخگوی اقدامات خود باشد حاشیه پردازی نکند از مناظره ها و گفتگوها فرار نکند تا مردم بتوانند تصمیم درستی اتخاذ کنند.


انتهای پیام/1404
منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان