۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین تعهد ۵ میلیارد تومانی خیرین قزوینی در سال جاری
کد خبر: ۲۴۰۹۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۷ ساعت: ۱۲:۴۳ ↗ لینک کوتاه

رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان خبرداد:

تعهد ۵ میلیارد تومانی خیرین قزوینی در سال جاری

رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قزوین با اشاره به میزان تعهدات خیرین استان در سال جاری بیان کرد: میزان تعهدات خیرین از ابتدای سال ۹۶ تاکنون حدود ۵ میلیارد تومان بوده که ۳.۵ میلیارد آن محقق شده است.

 تعهد ۵ میلیارد تومانی خیرین قزوینی در سال جاری
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، مهدی ارمغان رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قزوین در نشست خبری که صبح امروز(یکشنبه) در مدرسه شاهد بهشتیان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مجمع خیرین استان به عنوان بازویی برای تامین منابع مالی آموزش و پرورش استان که توسط اداره نوسازی مدارس انجام می‌شود، در سال 7713افتتاح شد.

وی افزود: به طور میانگین در سال حدود 10 میلیارد تومان توانستیم به نوسازی مدارس کمک کنیم که سال گذشته وجوه حاصل از خیرین تقریبا 4 برابر کمک دولتی بود.

رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قزوین خاطرنشان کرد: سال 95 از حدود 12 میلیارد تومان تعهدات خیرین نزدیک به 8 میلیارد و 500 میلیون تومان محقق شد درحالیکه سیستم دولتی فقط 2.5 میلیارد تومان توانست برای مدارس بودجه قائل شود.

وی با اشاره به میزان تعهدات خیرین استان در سال جاری تصریح کرد: از ابتدای سال 96تاکنون توانستیم حدود 5 میلیارد تومان برای نوسازی و ساخت مدارس تعهد بگیریم که 3.5 میلیارد آن محقق شده است.

ارمغان عنوان کرد: از سال 77 تا به امروز 200 مدرسه با مشارکت خیرین ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده شده است چراکه خیرین برای مشارکت در مباحث آموزشی، اشتیاق خوبی دارند.

وی بیان کرد: سال گذشته اگر معادل مشارکت خیرین، دولت نیز کمک کرده بود توان ساخت مدرسه حدود 3 برابر افزایش می‌یافت.

رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قزوین عنوان کرد: نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان روز پنج‌شنبه(31 فروردین) در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هرسال در حدود 70 تا 80 درصد تعهدات خیرین در زمینه ساخت و تجهیز مدارس در جشنواره‌ها مشخص و در طول سال میزان تعهدات بازپرداخت می‌شوند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان