۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کومان، مرد اول گودیسون پارک
کد خبر: ۲۴۰۸۷۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

کومان، مرد اول گودیسون پارک

آبی‌های مرسی‌ساید با پیروزی شب گذشته مقابل برنلی، با ۳ بازی بیشتر به رتبه پنجم صعود کردند تا با تاریخ‌سازی‌های فراوان یکی از بهترین فصل‌های باشگاه را رقم بزنند.

کومان، مرد اول گودیسون پارک

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، اورتون شب گذشته با برد مقابل برنلی در گودیسون پارک هشتمین پیروزی متوالی خود را جشن گرفت. اتفاقی که از ژانویه سال 1990 تاکنون رخ نداده بود. 

اورتون با «رونالد کومان» این فصل عالی کار کرده و با وجود سختی‌های بسیار زیاد، یکی از بهترین فصل‌های آنها را به ثبت رسانده است. 

تافی‌ها با 3 بازی بیشتر نسبت به من‌یونایتد و آرسنال، اکنون با 57 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفته‌اند. البته این گونه به نظر می‌رسد که این 2 تیم با پیروزی در دیدارهای عقب افتاده، وضعیت کنونی را تغییر خواهند داد ولی باید اشاره کرد که آن جدال‌ها بسیار سخت است. 

منچستریونایتد از آن 3 بازی، 2 بازی با تیم‌های بالای جدول برگزار می‌کند. آنها امشب میزبان چلسی بوده و 2 هفته آینده میهمان سیتی در اتحاد هستند. 

از طرف دیگر آرسنال نیز که شرایط خوبی ندارد باید با میدلزبرو، لسترسیتی و ساوتهپمتون روبه‌رو شود.

باید دید آیا اورتون می‌تواند با حفظ این روند و تزلزل آرسنال و یونایتد بالاتر از آنها بایستند!؟

یکی از عوامل موفقیت آبی‌ها باید به حضور رونالد کومان اشاره کرد. فصل پیش آبی‌ها با «روبرتو مارتینز» در رتبه یازدهم قرار گرفتند که این آمار ضعیف باعث برکناری مربی اسپانیایی نیز شد. 

از شاهکارهای کومان باید به احیای «روملو لوکاکو» اشاره کرد. این مربی هلندی، ستاره خاموش چلسی را به چنان قدرتی رساند که وی اکنون از تمام قدرتمندان جزیره پیشنهادهایی بسیار بالایی دارد و خواهان درخشیدن در اروپاست.

لوکاکو اکنون با 24 گل زده با اختلاف در صدر گلزنان لیگ جزیره ایستاده و به احتمال فراوان کفش طلای انگلیس را نیز دریافت خواهد کرد. به لطف وی تافی‌ها در مقایسه با 26 فصل گذشته خود در گودیسون پارک بیشتر گل زده‌اند. 

همچنین، این ستاره بلژیکی در قسمت‌های بهترین بازیکن و بهترین جوان فصل کاندید شده و شاید این جایزه را نیز دریافت کند.

راس بارکلی زیر نظر رونالد دوباره به اوج رسید. خط دفاعی با رفتن «جان استونز» نه تنها ضعیف‌تر نشد بلکه با خرید «اشلی ویلیامز» آمار خوبی نیز به ثبت رسانید. 

ویلیامز و جاگیلکا اکنون زوج خوبی تشکیل داده و با توجه به درخشش «استکلنبرگ» و «روبلس»، دروازه‌بانان تیم در جایگاه چهارم از نظر گل خورده قرار گرفته‌اند. 

رونالد کومان پس از موفقیت در ساوتهمپتون اکنون در اورتون نیز عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و شاید فصل آینده هدایت بارسلونای اسپانیا را به دست گیرد. 

پس از اعلام جدایی لوییس انریکه از بارسلونا در انتهای فصل، این مربی هلندی در ابتدای لیست مربیان احتمالی قرار گرفته و باید دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان