۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دو بانوی قزوینی با کسب نشان برنز مسابقات انتخابی به اردوی تیم ملی ووشو راه یافتند
کد خبر: ۲۴۰۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس هیئت ووشوی استان قزوین؛

دو بانوی قزوینی با کسب نشان برنز مسابقات انتخابی به اردوی تیم ملی ووشو راه یافتند

رئیس هیئت ووشوی استان قزوین گفت:دو بانوی قزوینی با کسب نشان برنز مسابقات انتخابی به اردوی تیم ملی ووشو راه یافتند.

دو بانوی قزوینی با کسب نشان برنز مسابقات انتخابی به اردوی تیم ملی ووشو راه یافتند
به گزارش صبح قزوین به نقل از مسئول روابط  عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان قزوین،علی تنباکوساز اظهار داشت: ˈزهرا شمسینیˈ وˈمهدیه ارجمندیˈ به ترتیب در بخش تالو و ساندا جواز حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان را کسب کردند.
وی ادامه داد: شمسینی در بخش تالوی مسابقات انتخابی تیم ملی در اجرای فرم های تای چی و تای چی جین موفق به کسب دو نشان برنز شد و ارجمندی دیگر ووشو کار قزوینی نیز در بخش ساندا در وزن 75-کیلوگرم با کسب عنوان سوم مدال برنز را تصاحب کرد.
این مسوول یادآور شد: پیش از این نیز ˈمهدخت یونسیˈ با درخشش در مسابقات انتخابی، دیگر بانوی ووشوکار قزوینی بود که در رده سنی جوانان جواز حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی را بدست آورده بود.
رییس هیات ووشو استان قزوین گفت:ˈمیترا رحیمیˈ مربیگری تیم ووشو بانوان قزوین در مسابقات انتخابی تیم ملی را که به میزبانی اصفهان برگزار شد را برعهده داشت.
وی در پایان یادآور شد: تیم ملی ووشو بانوان کشورمان که سه ورزشکار قزوینی یاد شده نیز در اردوی آماده سازی آن حضور خواهند داشت، خود را برای شرکت در پیکارهای آسیایی 2013 فیلیپین و دوازدهمین دوره مسابقات جهانی مالزی آماده می کند.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان