۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تبلیغات روزنامه‌های دولتی برای حسن روحانی +عکس
کد خبر: ۲۴۰۶۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۶ ساعت: ۱۱:۲۸ ↗ لینک کوتاه

در یک عمل غیرقانونی و خلاف اخلاق؛

تبلیغات روزنامه‌های دولتی برای حسن روحانی +عکس

روزنامه‌های دولتی امروز در یک عمل غیرقانونی و خلاف اخلاق، برای حسن روحانی تبلیغات پر رنگ و لعابی ترتیب دادند.

تبلیغات روزنامه‌های دولتی برای حسن روحانی +عکس
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ، روزنامه‌های زنجیره ای اصلاحات امروز به طور مشترک صفحه اول خود را به ثبت‌نام حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اختصاص دادند. اما در کنار روزنامه‌های زنجیره‌ای، روزنامه های دولتی نیز در اقدامی غیرقانونی و خلاف اخلاق، تبلیغات زودتر از موعد برای رئیس جمهور را آغاز کردند.

امروز تمام صفحه روزنامه‌های دولتی ایران ( ارگان رسانه‌ای دولت)، شهروند (ارگان رسانه‌ای هلال احمر) و روزنامه جمهوری اسلامی که هزینه‌اش از بیت المال تامین می‌شود، به اعلام کاندیداتوری حسن روحانی و ثبت‌نام او در انتخابات اختصاص داده شد تا بدین ترتیب کارزار انتخابات 96 با اقدام خلاف قانون این روزنامه ها کلید بخورد.

نکته پررنگ چنین صفحه‌بندی و تیترفروشی روزنامه‌های دولتی این است که شعار تبلیغاتی حسن روحانی در انتخابات پیش رو تیتر اول این رسانه‌ها شده است.

جالب اینجاست که  در چند روز اخیر برخی از اعضای دولت روحانی کاندیداهای رقیب را به حفظ اخلاق دعوت می‌کردند که نکند از پول‌ بیت المال برای تبلیغات انتخاباتی خود سوءاستفاده کنند اما خود واعظ غیرمعتظ شده و اینچنین پای در رقابت انتخابات ریاست جمهوری گذاشته‌اند.




انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان