۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین «ماجرای نیمروز» از ۳ میلیارد عبور کرد
کد خبر: ۲۴۰۵۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۵ ساعت: ۲۳:۵۳ ↗ لینک کوتاه

در هفته چهارم نوروزی ؛

«ماجرای نیمروز» از ۳ میلیارد عبور کرد

فروش فیلم های سینمایی در هفته چهارم نوروزی با اقبال بهتری مواجه شد و فیلم های اجتماعی هم با اقبال بهتری روبرو شد.

«ماجرای نیمروز» از ۳ میلیارد عبور کرد
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر  صبح قزوین ، در هفته چهارم اکران نوروزی اقبال بهتری مخاطبان نسبت به آثار داشتند. فیلم های کمدی صدر جدول را احاطه کرده و بعد از 4 هفته «گشت 2» به فروش نزدیک به 12 میلیارد رسید. «ماجرای نیمروز» هم با اقبال بهتری روبرو شده و سانس های فوق العاده متعددی را در سینماها به خود اختصاص داده است. 

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش دو فیلم اجتماعی این دفتر گفت: فیلم «آباجان» با فروش 1 میلیاردو 30 میلیون تومان روبرو شد و فیلم «یک روز بخصوص» با فروش 850 میلیون تومان مواجه شد. فیلم ها با اقبال بهتری مواجه شدند و باید در رسانه ملی به این آثار توجه بیشتری شود.

حبیب اسماعیلی مدیرعامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود گفت: فیلم «سه بیگانه» بدون هیچ تبلیغ تلویزیونی به فروش 1 میلیارد و 700 میلیون تومان دست یافت که بسیار خوب است. 

احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم های کمدی این دفتر گفت: فیلم «خوب بد جلف» در تهران 8 میلیاردو 410 میلیون تومان فروش داشت و در شهرستان به فروش 5 میلیارد و 120 میلیون رسید که در کل فروش فیلم به مبلغ 13 میلیارد و 530 میلیون تومان رسیده است. «گشت 2» در تهران به فروش 6 میلیارد و 910 میلیون و در شهرستان به فروش 4 میلیارد و 820 میلیون تومان دست یافت که در کل فروش فیلم به 11 میلیارد و 730 میلیون تومان رسید. 

فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش دفتر سیمای مهر درباره فروش فیلم «ماجرای نیمروز» گفت: اقبال مردم همچنان نسبت به فیلم خوب است و سانس های فوق العاده متعدد در روزهای مختلف برای فیلم شکل می گیرد . فیلم هم اینک بافروش 3 میلیارد و 10 میلیون تومان مواجه شده است.


انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان