۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین افتضاحات روی‌داده در صندوق ذخیره فرهنگیان برای دولت گران تمام می‌شود
کد خبر: ۲۴۰۵۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۵ ساعت: ۲۳:۳۴ ↗ لینک کوتاه

حسینی:

افتضاحات روی‌داده در صندوق ذخیره فرهنگیان برای دولت گران تمام می‌شود

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دادن وعده ۱۰۰ روزه برای حل مشکلات و انکار آن چیزی جز فریب مردم نیست.

افتضاحات روی‌داده در صندوق ذخیره فرهنگیان برای دولت گران تمام می‌شود
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دادن وعده 100 روزه برای حل مشکلات و انکار آن چیزی جز فریب مردم نیست.
 سیدمحمد حسینی در جمع مردم این شهرستان با بیان اینکه افرادی می‌خواهند حتی با تنفس مصنوعی این دولت را در دست خود نگه‌ دارند، اظهار داشت: افرادی می‌خواهند این را تلقین کنند که کشور مشکلی ندارد، از سوی دیگری هم که کاندیداهای ضربه‌گیری در این عرصه ورود پیدا می‌کنند تا بتوانند در زمان تبلیغات از دولت حمایت کنند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: در نهایت یک نفر در این انتخابات منتخب مردم می‌شود که باید آن فرد را به عنوان رئیس‌جمهور پذیرفت.

حسینی با بیان اینکه شورای نگهبان ملاحظه هیچ فردی را نمی‌کند، گفت: نیروهای ارزشی و انقلابی در شورای نگهبان حق و دین خود را ادا می‌کنند.

وی اظهار داشت: میلیون‌ها نفر در روز تبلیغات وعده صد روزه برطرف کردن مشکلات را دیده بودند اما امروز وعده دهنده آن را انکار می‌کند که این فریب مردم است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت رشد داشته است اما رشد در نقدینگی  و مشکلات معیشتی، افزود: افرادی که به‌عنوان نیروهای جمنا معرفی‌ شده‌اند افرادی کاملاً انقلابی هستند.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به صدا و سیما گفت: از صدا و سیما تشکر می‌کنیم که سفرهای اخیر وزرای دولت که همگی انتخاباتی است را بسیار قوی پوشش می‌دهد!

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد تصریح کرد: افتضاح بزرگی که در صندوق ذخیره فرهنگیان به وجود آمده است برای این دولت بسیار گران تمام می‌شود.

وی اظهار داشت: در این دولت علی‌رغم اینکه بسیار اعلام شد که وضعیت مالی دولت خراب است هزینه‌های زیادی شد که این هزینه‌ها در زمینه عمرانی نبوده است بلکه درزمینهٔ سفرهای بهتر وزرا بوده است چون وزرا باید حتما با هواپیمای خصوصی با هزینه‌های بسیار کلان سفر می‌کردند.

حسینی خاطرنشان کرد: در هر زمینه‌ای که نیروهای انقلابی و ارزشی و همچنین فرماندهان جنگ حضور پیدا کردند توانستیم اقدامات بسیار خوبی را انجام دهیم و پیشرفت کنیم ولی در این دولت به این روحیه اعتقادی نیست.


انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان