۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تجمع مردمی دعوت از قالیباف برای حضور در انتخابات+عکس
کد خبر: ۲۴۰۵۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۵ ساعت: ۲۳:۱۰ ↗ لینک کوتاه

تجمع مدافعان ایران؛

تجمع مردمی دعوت از قالیباف برای حضور در انتخابات+عکس

صدها نفر از مردم با تجمع در مجمتع فرهنگی سرچشمه تهران خواستار حضور محمدباقر قالیباف در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۹۶ شدند.

تجمع مردمی دعوت از قالیباف برای حضور در انتخابات+عکس
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، مجتمع فرهنگی «سرچشمه» ساعاتی قبل میزبان تجمع مردمی دعوت از محمدباقر قایباف برای ثبت‌نام و اعلام آمادگی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1396 بود.

در این تجمع که با عنوان «مدافعان ایران» برگزار شده بود صدها نفر از مردم با در دست داشتن پلارکاردهایی با مضمون دعوت از محمدباقر قالیباف در این مجتمع حضور یافته و با قرائت بیانیه‌ای خواستار حضور وی در انتخبات ریاست‌جمهوری سال 1396 شدند.

در این مراسم برخی شرکت‌کنندگان از استان‌هایی غیر از تهران نیز حضور داشتند. برخی از آنها در خلال سخنرانی‌ها و برنامه‌ها به نقد وضعیت موجود در استان محل زندگی خود پرداخته و خواستار حضور قالیباف برای تغییر در جریان مدیریت کشور بودند.

حجت‌الااسلام قاسمیان به عنوان سخنران اصلی این برنامه در بخشی از سخنان خود اظهار داشت:  قالیباف به خاطر مردم و ایران باید بیاید.

وی در ادامه افزود: عده‌ای به دنبال دوقطبی سازی‌های کاذب هستند در حالی که نیاز مردم و کشور ما این دوقطبی سازی‌ها نیست. نیاز مردم ما اشتغال و کار است. قالیباف در کار، مَرد، کارآمد، متعهد و توانمند است. قالیباف، این اختیار را ندارد که نیاید. ایشان به خاطر مردم و ایران باید بیاید. 

در بخش دیگر این مراسم با پخش سرودهای انقلابی، حاضرین اعلام کردند که به دنبال دعوت از فردی هستند که با تمام وجود در خط انقلاب و رهبری حرکت خواهد کرد.

این تجمع مردمی با قرائت بیانیه حضار جهت دعوت از محمدباقر قالیباف به پایان رسید.



انتهای پیام/1404
منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان