۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آمریکا برادر سردار سلیمانی را تحریم کرد
کد خبر: ۲۴۰۴۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۵ ساعت: ۱۱:۲۶ ↗ لینک کوتاه

رویترز:

آمریکا برادر سردار سلیمانی را تحریم کرد

دولت آمریکا سهراب سلیمانی، برادر فرمانده سپاه قدس ایران، سردار سلیمانی را با ادعای آنچه نقض حقوق بشر در زندان های ایران خواند تحریم کرد.

آمریکا برادر سردار سلیمانی را تحریم کرد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، دولت آمریکا سهراب سلیمانی، برادر فرمانده سپاه قدس ایران، سردار سلیمانی را با ادعای آنچه نقض حقوق بشر در زندان های ایران خواند تحریم کرد.

 دولت آمریکا سهراب سلیمانی، برادر فرمانده سپاه قدس ایران، سردار سلیمانی را به دلیل آنچه نقض حقوق بشر در زندان های ایران خواند تحریم کرد.

بر اساس این تحریم، همه دارایی های احتمالی سهراب سلیمانی در آمریکا توقیف خواهد شد و شهروندان آمریکایی حق هیچگونه معامله ای را با وی نخواهند داشت.

بر اساس اعلام خزانه داری آمریکا، سلیمانی «سرپرست دفتر معاونت امنیتی و اجرای قانون سازمان زندان های ایران» است. وی همچنین مدیر کل سابق سازمان زندان های ایران است که این سمت نیز روز پنجشنبه تحت تحریم های دولت آمریکا قرار گرفته است.

سردار قاسم سلیمانی، برادر سهراب سلیمانی، فرماندهی سپاه قدس ایران را بر عهده دارد که بازوی نیروهای زبده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود. به گفته کاخ سفید، سردار سلیمانی قبلا تحت تحریم های دولت آمریکا قرار گرفته است.

سین اسپایسر، سخنگوی کاخ سفید در این باره گفت: «تحریم ها علیه ناقضان حقوق بشر در زندان های ایران در زمانی اعمال می شود که ایران همچنان به بازداشت غیرعادلانه... اتباع خارجی و از جمله شهروندان آمریکایی ادامه می دهد.»

این اتهام در حالی به ایران زده می شود که آمریکا با دارا بودن بیشترین تعداد زندانیان، بزرگترین زندان جهان به شمار می رود.


انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان