۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پسر دونالد ترامپ; ایوانکا، پدرم را به حمله نظامی علیه بشار اسد تشویق کرد
کد خبر: ۲۴۰۰۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۲ ساعت: ۱۶:۱۷ ↗ لینک کوتاه

نقش دختر ترامپ در حمله به سوریه؛

پسر دونالد ترامپ; ایوانکا، پدرم را به حمله نظامی علیه بشار اسد تشویق کرد

اریک ترامپ در مصاحبه با روزنامه تلگراف از نقش خواهرش در حمله اخیر آمریکا به سوریه سخن گفت.

پسر دونالد ترامپ; ایوانکا، پدرم را به حمله نظامی علیه بشار اسد تشویق کرد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  به نقل از شبکه اسکای نیوز، اریک ترامپ، پسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد خواهرش ایوانکا سبب شد پدرش تشویق شود علیه بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، دست به اقدام نظامی زند.

اریک ترامپ در مصاحبه با نسخه روز دوشنبه روزنامه تلگراف چاپ لندن گفت که یقین دارد خواهرش ایوانکا از نفوذ خود برای تأثیرگذاری بر پدرش به منظور دست زدن به یک اقدام نظامی علیه اسد و ارتش این کشور در سوریه استفاده کرده است.


اریک ترامپ با اشاره به متأثر شدن ایوانکا ترامپ از تصاویر قربانیان بمباران شیمیایی سوریه که به کشته شدن 87 نفر از جمله 30 کودک منجر شد، گفت: ایوانکا مادر سه کودک است. او صاحب نفوذ است و من یقین دارم او ( به ترامپ) گفته این اقدامات هولناک است.

اریک ترامپ در ادامه افزود: پدرم در زمانی که مناسب ببیند دست به اقدام می زند. او دو سال پیش با هر کاری از این نوع اقدامات مخالف بود؛ اما اکنون آمریکا قدرتی بزرگ است و قدرتهای جهانی فکر می کنند باید وارد شوند و دست به اقدام زنند.

اریک ترامپ همچنین مدعی شد که پدرش از دیدن تصاویر کودکانی که بر اثر حمله شیمیایی در استان ادلب سوریه مجروح شده بودند، به شدت متأثر شده بود.

گفتنی است دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه دستور حمله به پایگاه هوایی شعیرات در حمص ، مرکز سوریه را در پاسخ به آنچه حمله شیمیایی به خان شیخون ادعا شده بود، صادر کرد.


انتهای پیام/ 1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان