۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حمایت از تولید داخلی اولین گام در تحقق اقتصاد مقاومتی
کد خبر: ۲۳۹۹۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

عضو خبرگان رهبری در مصاحبه با صبح قزوین تاکید کرد:

حمایت از تولید داخلی اولین گام در تحقق اقتصاد مقاومتی

عضو خبرگان رهبری در قزوین اظهارداشت: در هر زمینه‌ای با فرهنگ سازی و تبیین کارکردهای آن می‌توان پیشرفت کرد و در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز رعایت این مسئله از مهمترین اصول است.

حمایت از تولید داخلی اولین گام در تحقق اقتصاد مقاومتی
آیت الله هادی باریک‌بین، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین، در رابطه با راهکارهای اقتصاد مقاومتی از منظر آیات و روایات اظهار داشت: موارد ۲۴ گانه ابلاغیه از سوی رهبر معظم انقلاب قطعا مبانی قرآنی و روایی داشته که باید هر کدام از بندهای مذکور جداگانه مورد بررسی قرار گیرد.
امام جمعه سابق قزوین به حمایت از تولید داخلی پرداخت و ابراز داشت: اگر در زمینه تولیدات داخلی اقتصاد ما محکم شده و پیشرو باشد مطمئنا با افزایش تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان، نگرانی از به وجود آمدن مشکلات در کشور نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی با دو راه امکان پذیر است خاطرنشان کرد: باید در مرحله اول ارتقا سطح کیفیت و مرغوبیت کالاهای ساخت داخل فراهم شود که رضایت مصرف کنندگان را در پی داشته باشد و دیگری فرهنگ‌سازی بین مردم که گمان نکنند صرف خارجی بودن یک محصول دلیل برتری آن محصول به تولیدات ایرانی است.
آیت‌الله باریک‌بین تاکید کرد: در هر زمینه‌ای با فرهنگ‌سازی و تبیین کارکردهای آن می‌توان پیشرفت کرد و در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز رعایت این مسئله از مهمترین اصول است.
نماینده سابق ولی فقیه در استان قزوین درباره هدف غربی‌ها از نقض مکرر توافقنامه ژنو اذعان داشت: البته فعلا فقط آمریکایی‌ها برخلاف مفاد تفاهم نامه زیاد یاوه سرایی کرده‌اند که هدف مقامات آمریکایی راضی ساختن سران رژیم صهیونیستی و نیز افراطیون تندرو در داخل آمریکاست.
آیت‌الله باریک‌بین به مطرح کردن موشک‌های بالستیک از طرف غربی‌ها در مذاکرات پرداخت و تصریح کرد: رهبری عالیقدر انقلاب اسلامی بارها فرمودند که موضوع هسته‌ای بهانه است و حتی اگر این مسئله هم حل بشود آمریکایی‌ها یک موضوع دیگر را به میان می‌کشند تا دشمنی خود را با جمهوری اسلامی ادامه دهند.
وی ادامه داد: پیش بینی رهبری خیلی زود محقق شد و هنوز پرونده هسته‌ای بسته نشده موضوع سیستم دفاع موشکی ایران را مطرح کرده‌اند؛ پس لازم است برای مقابله با دشمنان خود سرسختانه و با عزت سر مواضع خود بایستیم، البته ما از اصول خود هیچگاه کوتاه نیامده‌ایم و از خطوط قرمز هم عبور نکرده ایم.
امام جمعه سابق قزوین در پایان یادآور شد: خصلت دشمنان خباثت و عناد با ماست که در هر حال می‌خواهند دشمنی خود را با کشور ایران و ملت ایران ادامه دهند زیرا انقلاب اسلامی ایران منافع نامشروع آنان را در کل جهان به مخاطره انداخته و ابهت آمریکا را در چشم ملت‌های مظلوم و تحت سلطه از بین برده است.
انتهای پیام/۶۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان