۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بارش‌های رگباری و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی تا پایان هفته
کد خبر: ۲۳۹۸۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۱ ساعت: ۱۳:۲۰ ↗ لینک کوتاه

کارشناس اداره هواشناسی قزوین اعلام کرد:

بارش‌های رگباری و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی تا پایان هفته

کارشناس اداره هواشناسی قزوین بیان کرد: احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود خواهد داشت؛ لذا فراهم نموندن کلیه تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی توصیه می‌شود.

 بارش‌های رگباری و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی تا پایان هفته
مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی تا پایان هفته همچنان منطقه به طور متناوب تحت تاثیر امواج ناپایدار قرار دارد.

کارشناس اداره هواشناسی قزوین در ادامه افزود: از امروز تا پایان هفته شاهد افزایش ابر، وزش بادهای لحظه‌ای شدید و در پاره‌ای مناطق بارش‌های رگباری گاهش همراه با رعد و برق خواهیم بود.

وی اذعان کرد: از بعدازظهر فردا(سه شنبه) تا اواخر وقت چهارشنبه ناپایداری‌ها از گسترش بیشتری برخوردارند و انتظار می‌رود در اغلب مناطق استان شاهد بارش‌های رگباری باشیم.

این مسئول ادامه داد: با توجه به فصل بهار و رگباری بودن بارش‌ها و در برخی نقاط احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود خواهد داشت؛ لذا فراهم نموندن کلیه تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی توصیه می‌شود.

وی ابراز کرد: روز سه شنبه هوای استان نیمه ابری است و به تدریج افزایش ابر در ساعات بعدازظهر و شب خواهیم داشت ودر شب نیز رگبار و رعد و برق و وزش شدید باد در قزوین حاکم است.

بهروزی عنوان کرد: طی 24 ساعت گذشته کمینه دما مربوط به آبیک با دمای 12 درجعه سانتی گراد و بیشینه دما مربوط به بویین زهرا با 22 درجه سانتی گراد است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان