۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین توزیع سبد غذایی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری
کد خبر: ۲۳۹۸۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۱ ساعت: ۱۰:۵ ↗ لینک کوتاه

غذای انتخاباتی؛

توزیع سبد غذایی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری

در حالی وزیر رفاه از توزیع نخستین بسته امنیت غذایی در اردیبهشت ماه خبر داده است که توزیع این بسته در این زمان جای سوال و پرسش دارد.

توزیع سبد غذایی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،در حالی وزیر رفاه از توزیع نخستین بسته امنیت غذایی در اردیبهشت ماه خبر داده است که توزیع این بسته در این زمان جای سوال و پرسش دارد.

 طی سال‌های گذشته مسئولان وزارت رفاه در دولت یازدهم تلاش کرده‌اند که بسته‌های غذایی را تحت عنوان بسته‌های امنیت غذایی به جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی و سایر اقشار نیازمند برسانند.

در سال‌های گذشته نیز توزیع بسته‌های امنیت غذایی، صورت گرفته بوده است اما زمان آن به گونه‌ای تنظیم می‌شده است که در یک فاصله زمانی ۵ ماهه از سال انجام می‌شده است. تجربه سال‌های گذشته نیز، نشان می‌دهد که توزیع این بسته‌ها در سال‌های گذشته در خوشبینانه‌ترین حالت در بازه زمانی اواخر خرداد ماه و یا آبان ماه انجام می‌شده است. با این حال، توزیع بسته‌های امنیت غذایی در سال ۹۶ و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت ماه امسال جای سؤال و پرسش دارد.

در همین زمینه تلاش شد تا با مسئولان وزارت رفاه گفتگو شود و در خصوص زمان اتخاذ شده پاسخ دهند که متأسفانه هیچ‌یک از آنها حاضر به پاسخگویی در این زمینه نبودند.

آخرین بسته امنیت غذایی در بهمن ماه سال ۹۵ توسط وزارت رفاه توزیع شده است و در حال حاضر کمتر از ۳ ماه از آن می‌گذرد.


انتهای پیام/1404

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان