۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین پخش ۳ مستند تلویزیونی با محوریت زندگی آیت‌الله باریک بین
کد خبر: ۲۳۹۵۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۰ ساعت: ۸:۳۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل صدا و سیمای استان اعلام کرد:

پخش ۳ مستند تلویزیونی با محوریت زندگی آیت‌الله باریک بین

مدیرکل صدا و سیمای استان بیان کرد: ۳ عنوان مستند تلویزیونی شامل مستند ۳ قسمتی «گنجینه»، مستند یک قسمتی «فضل نیکان» و مستند ۲ قسمتی «قصه پدر» مستندهایی از زندگی سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و علمی آیت الله باریک بین هستند که ابعاد مختلف زندگی وی را برای مخاطبان معرفی می‌کنند.

پخش ۳ مستند تلویزیونی با محوریت زندگی آیت‌الله باریک بین
ابوالفضل معصومی فر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: سیمای مرکز قزوین علاوه بر پخش زنده مراسم تشییع آیت الله باریک بین در شبکه قزوین و برخی شبکه‌های سراسری؛ تمهیدات ویژه ای را پیش بینی نموده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین افزود: در سه روز عزای عمومی، صداوسیمای مرکز قزوین رویکرد برنامه‌های زنده خود همچون روز نو، رنگ زندگی، شب‌های مینودری، پنجره بامدادی و برنامه عصرانه رادیو را معطوف به درگذشت آیت الله باریک بین خواهد نمود؛ که این برنامه‌ها از سیما و صدای مرکز قزوین پخش خواهند شد.

وی اذعان کرد: 3 عنوان مستند تلویزیونی شامل مستند 3 قسمتی «گنجینه»، مستند یک قسمتی «فضل نیکان» و مستند 2 قسمتی «قصه پدر» مستندهایی از زندگی سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و علمی آیت الله باریک بین هستند که ابعاد مختلف زندگی وی را برای مخاطبان معرفی می‌کنند و در این ایام از سیمای مرکز قزوین پخش خواهند شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: سیمای مرکز قزوین از ظرفیت زیرنویس ونماهنگ نیز برای اطلاع رسانی دراین خصوص بهره خواهد برد.

پخش زنده مراسم تشییع آیت‌الله باریک بین
وی بیان کرد: خبر این مرکز هم اطلاع رسانی و پوشش خبری مراسم تشییع، تدفین و ترحیم آیت الله باریک بین را در شبکه‌های استانی و سراسری بر عهده دارد که از رادیو و تلویزیون به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسید.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین بیان داشت: رادیو قزوین هم 3 قسمت برنامه زنده «فانوس»، 3 قسمت برنامه زنده «یاد یار» و مستند رادیویی مشاهیر را با موضوع زندگی آیت الله باریک بین به مناسبت در گذشت وی در ایام عزای عمومی پخش خواهد کرد.

معصومی فر افزود: در روز تشییع آیت الله باریک بین هم ویژه برنامه زنده «مجاهد وارسته» از رادیو قزوین پخش می شود؛ که مراسم تشییع را در رادیو پوشش می‌دهد.

وی اظهار داشت: نماهنگ‌های رادیویی، گزیده‌هایی از کلام آیت الله باریک بین و سخنرانی‌های وی هم در خلال برنامه‌ها از رادیو قزوین پخش می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان