۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین ادعای استاندار نسبت به مشکلات کارگری و شروع ساخت و ساز در هفت سنگان
کد خبر: ۲۳۹۴۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۱۹ ساعت: ۱۴:۵۲ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ گذشته؛

ادعای استاندار نسبت به مشکلات کارگری و شروع ساخت و ساز در هفت سنگان

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

ادعای استاندار نسبت به مشکلات کارگری  و شروع ساخت و ساز در هفت سنگان
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌شود.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید 


ایجاد 19 هزار شغل در قزوین مورد قبول نیست/ زمین‌های هفت‌سنگان تحت تصرف سودجویان
امام جمعه موقت قزوین با اشاره به موضوع برجام گفت: برخی می‌خواهند برجام دیگری به بهانه عدم محکومیت ایران به نقض حقوق بشر ایجاد کنند که باید بگوییم همان یک برجام، برای هفت پشت ما کافی است و امیدواریم دیگر برجامی صورت نگیرد.


افراد بالای ۴۰ سال در قزوین تحت معاینه رایگان قرار می‌گیرند
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: کلیه افراد بالای 40 سال در شهر قزوین طی سال 1396 به صورت رایگان معاینه خواهند شد و افراد در معرض خطر شناسایی و با تجویز دارو و توصیه‎های بهداشتی تحت درمان قرار می‌گیرند.


اطفاء حریق منزل مسکوني در خيابان پادگان قزوين+تصاویر
معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان، حریق منزل مسکونی در خیابان پادگان قزوین به موقع اطفاء شد.


نقدی بر سریال نوروزی "علی البدل"
مخاطبینی که با توجه به سابقه اخیر سیروس مقدم، وی را در سریال سازی یک سرو گردن از کارگردانان دیگر بالاتر می‌دانند، حالا با یک آش شله قلمکار ی مواجه می‌شوند، که نه قهرمان اصلی آن مشخص است و نه از یک روال عادی پیروی می‌کند!


قزوین میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان کشور
دومین مرحله مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان کشور به میزبانی قزوین برگزار می‌شود.


2 و نیم میلیون نفر از مناطق گردشگری استان بازدید کردند

استاندار قزوین بیان کرد: با معرفی خوب استان و آماده سازی بخش‌های مختلف، در ایام نوروز بیش از 2 و نیم میلیون بازدیدکننده و 250 هزار نفر اقامت در استان داشتیم.


800 قلاده سگ علیه بیماری هاری واکسینه شدند

در سال 95 بیش از 800 قلاده سگ صاحب‌دار تحت پوشش واکسیناسیون هاری قرار گرفت که این میزان در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته (540 قلاده) افزایش50 درصدی داشته است.


سالانه ۲ میلیون فرصت شغلی به دلیل ورود کالای قاچاق از بین می‌رود

رئیس کمیسیون اصل نود با اشاره به معضلات قاچاق کالا و ارز در کشور گفت: این امر سالانه 2 میلیون فرصت شغلی را از بین می‌برد؛ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید به صورت مدون و هماهنگ توسط همه دستگاه‌های متولی اجرایی شود.


افتتاح واحدهای مس طارم و شوفاژ کار تاکستان بزودی با حضور رئیس جمهور

معاون اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد: واحدهای مس طارم، طرح توسعه ویتانا، شوفاژ کار تاکستان و چند واحد مهم دیگر بزودی توسط ریاست محترم جمهوری به بهره برداری می‌رسد.


به عملکرد مدیران دستگاه‌های استان نمره 14 می‌دهم

استاندار قزوین در جلسه شورای اداری بیان کرد: به عملکرد مدیران دستگاه‌های استان نمره 14 می‌دهم زیرا فضا برای کارها زیاد است و ظرفیت برای عمل بسیار؛ ما باید موضوع توجه به تولید داخلی فرهنگ سازی کنیم تا کالای خارجی خریدار و مصرف کننده کمتری داشته باشد.


استفاده از اموال دولتی له یا علیه کاندیداها ممنوع است

معاون سیاسی استاندار قزوین بیان کرد: دستگاه‌های دولتی و ستادهای نمازجمعه اجازه ندارند به هیچ عنوان از امکانات دولتی له یا علیه شخصی استفاده کنند.


22 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به مددجویان پرداخت شد
معاون سلامت خانواده کمیته امداد قزوین بیان کرد: سال 95 در مجموع 1002 متقاضیان پشت نوبت برای دریافت کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج پسران در نوبت داشتیم که 22 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به مددجویان پرداخت شد.


استان قزوین دارای کمترین مشکلات کارگری/ نمره دولت در اداره کشور بالاست اما توقع ما نیز زیاد است!
استاندار قزوین با بیان اینکه استان قزوین دارای کمترین مشکلات کارگری است، عنوان کرد: نمره دولت در اداره کشور بالاست اما توقع ما نیز زیاد است و باید بهتر از این عمل شود و ما نباید نمره دولت را خراب کنیم.


شناسایی و برخورد با31 مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در استان
مدیر امور اراضی استان قزوین گفت: در تعطیلات نوروز ی امسال 23 هزار و 726 کیلومتر از اراضی کشاورزی استان قزوین مورد گشت زنی اکیپ‌های حفاظتی این سازمان قرار گرفت و 31 مورد ساخت ساز غیرمجاز شناسابی شد.


کشف ۳۰۰ لاشه مرغ غیرقابل مصرف در یک اغذیه فروشی

کارشناسان دامپزشکی قزوین ۳۰۰ لاشه مرغ مشکوک به فساد را در یک اغذیه فروشی ضبط کردند.


سوءمدیریت عامل اصلی از دست رفتن فرصت‌های شغلی است/ حل مشکلات مردم همت بیشتری می‌طلبد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت:متأسفانه به دلیل سوءمدیریت در کشور، منابع طبیعی را به صورت خام صادر می‌کنیم و به همین خاطر فرصت‌های بسیاری را در حوزه ایجاد اشتغال و استفاده از نیروی انسانی توانمند از دست می‌دهیم.


مجتمع گوشت زیاران بزودی به چرخه تولید کشور بازمی‌گردد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: مجتمع گوشت زیاران در وسعت ۲۴۲ هکتار بزودی به چرخه تولید کشور باز می گردد.


غیبت فرهنگ‌سازی و درآمدزایی در برنامه‌ها/ جشنواره اسباب بازی یا تریبون تبلیغاتی شورای شهر؟!
جشنواره اسباب بازی‌ها در استان – که بی یقین با پول بیت المال و حق شهروندان قزوینی برگزار می‌شود- نباید هرگز پرکننده جیب تعدادی هنرمند سینمایی تمام شده و یا برخی از متصدیان برگزاری جشنواره باشد.


تبدیل قزوین از معبر به مقصد گردشگری تحقق یافته است
رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور بیان کرد: میزان اقامت‌های یک روزه و چند روزه استان قزوین از افزایش چشمگیری برخوردار بوده که امیدوارم ارتقاء ایجاد شده در حوزه گردشگری استان با مدیریت مناسب تداوم یابد و تبدیل قزوین از معبر به مقصد گردشگری تحقق یافته است.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان