۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۴ طرح پیشگیری رشدمدار در مدارس استان اجرا شد
کد خبر: ۲۳۹۳۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۱۹ ساعت: ۹:۵۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

۴ طرح پیشگیری رشدمدار در مدارس استان اجرا شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از اجرای ۴ طرح پیشگیری رشد مدار در مدارس خبر داد و گفت:۴۰ درصد مدارس استان تحت پوشش این طرح‌ها قرار گرفتند.

 ۴ طرح پیشگیری رشدمدار در مدارس استان اجرا شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین صبح امروز(شنبه) در جلسه این اداره با اشاره به برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: 4 طرح پیشگیری رشد مدار در مدارس استان در سال تحصیلی جاری اجرا شد.

وی افزود: طرح مراقبت از خود ویژه دوره ابتدایی در 344 مدرسه برگزار شد و تعداد 20 هزار و 640 نفر از دانش‌آموزان در این طرح مورد آموزش قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: در اجرای طرح مهارت‌های مقابله‌ای ویژه دوره اول متوسطه، 150 مدرسه و تعداد 9 هزار نفر از دانش‌آموزان در این طرح آموزش دیدند.

وی تأکید کرد: طرح عاری از خطر نیز ویژه مدارس دوره دوم متوسطه اجرا و در 144 مدرسه برگزار شد و تعداد 8 هزار و 640 نفر از دانش‌آموزان در این طرح آموزش‌های لازم را دریافت کردند.

قاسمی تصریح کرد: طرح مدرسه مراقب اجتماع محور هم در 638 مدرسه با حضور 12760 نفر از ذینفعان محلی در تمامی دوره‌های تحصیلی برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین اضافه کرد: 40 درصد مدارس استان تحت پوشش این 4 طرح قرار گرفتند و هدف از اجرای این طرح‌ها، آموزش به دانش‌آموزان، توانمند نمودن آنها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان