۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مسئولان هنری و فرهنگی استان به مقام شهدا ادای احترام كردند
کد خبر: ۲۳۹۱۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۱۷ ساعت: ۱۴:۳۳ ↗ لینک کوتاه

همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی؛

مسئولان هنری و فرهنگی استان به مقام شهدا ادای احترام كردند

همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی، مسئولان هنری و فرهنگی استان به همراه معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور در گلزار شهدا به مقام شهدای قزوین ادای احترام كردند.

مسئولان هنری و فرهنگی استان به مقام شهدا ادای احترام كردند
به گزارش خبرنگار فرهنگی  صبح قزوین ، همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی، علی هوشمند رییس و کارکنان حوزه هنری قزوین و همچنین مسئولان هنری و فرهنگی استان به همراه احسان‌الله لنکرانی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور در گلزار شهدا به مقام شهدای قزوین از جمله سرلشگر خلبان، شهید عباس بابایی و شهیدان مدافع حرم ادای احترام کردند.
در این مراسم مدعوین با گل‌افشانی و غبارروبی مزار شهدا، قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا تجدید بیعت کردند.
در مراسم فوق، رییس حوزه هنری استان قزوین ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: برنامه‌های این هفته را با گل‌افشانی و غبارروبی مزار شهدا آغاز کردیم تا با تجدید بیعت با آرمان‌ها و اهداف شهدا، فعالیت‌های هنری را با اهتمام بیشتری انجام بدهیم.
وی افزود: همچنین تلاش می‌کنیم با حرکت در راه شهدا و تبعیت از ولایت فقیه، تولید برنامه‌های ارزشی و انقلابی را در سال 96 با همت مضاعفی انجام بدهیم.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان