۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نیروهای دفاعی ما عامل دلگرمی ملت‌های مسلمان هستند/ تحریم‌ها مانع پیشرفت‌های نظامی ایران نیست
کد خبر: ۲۳۹۰۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۱۷ ساعت: ۱۱:۳۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

نیروهای دفاعی ما عامل دلگرمی ملت‌های مسلمان هستند/ تحریم‌ها مانع پیشرفت‌های نظامی ایران نیست

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: نیروهایی که در حوزه دفاعی ایران اسلامی کار می‌کنند دلگرمی ملت‌های مسلمان هستند؛ مردم سوریه، عراق و یمن با حضور شما خوشحال می‌شوند و مسلمانان جهان به بازوان شما تکیه می‌کنند.

نیروهای دفاعی ما عامل دلگرمی ملت‌های مسلمان هستند/ تحریم‌ها مانع پیشرفت‌های نظامی ایران نیست
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین عصر روز گذشته(چهارشنبه) در دیدار با مدیر ارشد وزارت دفاع و رده‌های تابعه استان قزوین با اشاره به نامگذاری سال جاری و تقویت توانمندی‌های داخلی اظهار کرد: نقطه عطف بحث تحریم‌ها صنایع دفاعی است که توانست با استقلال و تکیه بر روی توانمندی‌های داخلی در این حوزه، محدودیت‌ها را شکسته و با روحیه جهادی به قله‌های موفقیت دست پیدا کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه افزود: در روایات زیادی تاکید شده که از جوانان مشورت بگیرید و بعد این موارد را به پیران باتجربه عرضه کنید، زیرا جوانان ما دارای نگاه نو در مسائل مختلف هستند و با استفاده از تجربه بزرگان عرصه‌های وزارت دفاع، می‌توان قدم‌های ارزنده‌ای برداشت.

وی بیان کرد: مدیران قدیمی وزارت دفاع باید تجربه‌های عملیاتی خود را به جوانان انتقال دهند تا با حضور این جوانان آینده روشنی برای کشور در حوزه دفاعی رقم زده شود.

امام جمعه قزوین بیان کرد: اگر انسان در همه کارهایش برای خدا قدم بردارد عنایات الهی به سوی او سرازیر می‌شود و این الهامات زمینه ای خواهد شد تا جوانان ما دارای خلاقیت و توانمندی شوند و در این فضا دیگر تحریم و توطئه‌های دشمن عامل محدودیت نمی‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان