۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین اسقرار ۲۴۵ پایگاه جشن عاطفه ها در شهرستان بوئین زهرا
کد خبر: ۲۳۹۰۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیته امداد شهرستان بوئین زهرا:

اسقرار ۲۴۵ پایگاه جشن عاطفه ها در شهرستان بوئین زهرا

رئیس کمیته امداد شهرستان بوئین زهرا گفت: کمیته امداد شهرستان بوئین زهرا نیز همزمان با سراسر کشور با استقرار ۲۴۵ پایگاه ثابت و سیار کمک های نقدی و کالای شهروندان شهرستان را جمع آوری خواهد نمود.

اسقرار ۲۴۵ پایگاه جشن عاطفه ها در شهرستان بوئین زهرا
به گزارش صبح قزوین؛ غلامی رئیس کمیته امداد امام (ره) شهرستان بوئین زهرا با اشاره به آغاز جشن عاطفه ها همزمان با ۱۴ اسفند در سراسر کشور اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان بوئین زهرا همزمان با سراسر کشور با استقرار ۲۴۵ پایگاه ثابت و سیار کمک های نقدی و کالای شهروندان شهرستان را در غالب جشن عاطفه ها جمع آوری خواهد نمود.
وی ادامه داد : ۱۴ پایگاه جشن عاطفه ها به صورت ثابت توسط کمیته امداد و یک پایگاه سیار و ۱۷۳ پایگاه در مدارس و دانشگا های شهرستان و ۲۰ پایگاه نیز با کمک بسیج مستضعفین شهرستان در ادارات و واحد های بزرگ تولیدی استقرار پیدا خواهند کرد.
رئیس کمیته امداد امام شهرستان بوئین زهرابا اعلام اینکه جشن عاطفه هادر سه مرحله برگزار می شود خاطرنشان کرد: مرحله اول جشن عاطفه ها با حضور دانش آموزان در کلیه مدارس شهرستان برگزار می شود و مرحله دوم جشن عاطفه ها روز پنج شنبه ۱۵ اسفند با فعالیت پایگاه های جمع آوری کمک مردم با اسقرار در اماکن اصلی و پرتردد شهر ها و روستا ها صورت می گیرد و در مرحله سوم نیز پایگاه های جشن عاطفه ها در مصلی نماز جمعه شهرستان اسقرار پیدا می کنند و جمع آوری کمک ها ی مردمی را انجام خواهند داد.
غلامی یادآور شد: توزیع کمک های جمع آوری شده در مدارس با توجه به شناسایی افراد نیازمند توسط مدیران مدارس انجام می پذیرد و کمک ها ی دیگر نیز بلافاصله پس از جمع آوری در کوتاه ترین زمان در اختیار نیازمندان شهرستان که از قبل شناسایی شده اند قرار خواهد گرفت.
قابل ذکر است؛ در سال گذشته مردم نوعدوست شهرستان بیش از یکصد و سی میلیون تومان کمک نقدی و جنسی در غالب جشن عاطفه ها به نیازمندان شهرستان نمودند.
 کمیته امدا د شهرستان بوئین زهرا با توجه به عملکرد مثبت و فراهم نمودن شرایط مناسب برای جذب کمک های افراد خیر در جش عاطفه ها سال گذشته در بخش جشن عاطفه ها رتبه برتر استان را کسب نموده بود.
منبع: بوئین نیوز انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان