۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین انجام ۷۹ عمليات آتش نشانی در تعطيلات نوروزي+تصاویر
کد خبر: ۲۳۸۸۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۱۶ ساعت: ۸:۴۸ ↗ لینک کوتاه

توسط آتش نشاني قزوين صورت گرفت؛

انجام ۷۹ عمليات آتش نشانی در تعطيلات نوروزي+تصاویر

۷۹ عمليات آتش نشانی در تعطيلات نوروزي توسط آتش نشاني قزوين انجام گرفت.

 انجام ۷۹ عمليات آتش نشانی در تعطيلات نوروزي+تصاویر
ابوالفضل ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: اين سازمان در سیزده روز ابتدای فروردین ماه 1396 در 79 مورد عمليات امداد و نجات و اطفاء حريق حضور داشته است.

وی افزود: مهمترين عمليات‌هاي انجام شده مربوط به تصادف و واژگوني خودرو 9 مورد، حریق منزل مسکوني 2 مورد، آتش سوزی مغازه 2 مورد، حريق خودرو 3 مورد، نشت آب داخل منزل 3 مورد، افکن و ریزش چاه 5 مورد، نشت گاز 2 مورد، محبوس شدن داخل آسانسور 15 مورد، محبوس شدن داخل منزل مسکوني 14 مورد و یک مورد سقوط فرد در کانال آب بوده است.

ذوالقدر با تشكر از کارکنان اين سازمان درخصوص خدمات رساني مستمر به شهروندان و مسافران نوروزی اذعان کرد: در تمامی ایام تعطیلات نوروز به منظور كاهش خطرات و پيشگيري از وقوع حوادث احتمالي، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین علاوه بر 8 ایستگاه آتش نشانی سطح شهر، اقدام به استقرار اکيپ‌های عملياتي در نقاط پر ترافيک و پر تردد شهر قزوين داشت.

وی عنوان کرد: به ویژه در مراسم روز سيزدهم فروردين (روز طبيعت) نيز 10 اکيپ عملياتي امداد و نجات و اطفاء حريق به صورت ثابت و سیار در اطراف شهر قزوين مستقر شدند و به منظور تأمين ايمني شهروندان و جلوگيري از بروز خطرات و حوادث احتمالی نسبت به گشت زنی و کنترل در محدوده حوزه استحفاضی شهر قزوين اقدام کردند.


انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان