۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین افتتاح واحدهای مس طارم و شوفاژ کار تاکستان بزودی با حضور رئیس جمهور
کد خبر: ۲۳۸۸۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۱۶ ساعت: ۸:۲۸ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار قزوین خبرداد:

افتتاح واحدهای مس طارم و شوفاژ کار تاکستان بزودی با حضور رئیس جمهور

معاون اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد: واحدهای مس طارم، طرح توسعه ویتانا، شوفاژ کار تاکستان و چند واحد مهم دیگر بزودی توسط ریاست محترم جمهوری به بهره برداری می‌رسد.

افتتاح واحدهای مس طارم و شوفاژ کار تاکستان بزودی با حضور رئیس جمهور
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین عصر روز گذشته(سه شنبه) در اولین جلسه شورای اداری شهرستان البرز که در یکی از واحدهای تولیدی این شهرستان تشکیل شد ، اظهار کرد: تولید محور کار اقتصادی است و به معنای دیگر، کلید اشتغال هم در تولید است و باید تولید وجود داشته باشد تا اقتصاد به معنای واقعی شکل بگیرد و پا برجا بماند.

وی با بیان اینکه در استان قزوین بیش از دو هزار نوع محصول در حوزه‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود، تصریح کرد: در فرمایش رهبر انقلاب آنچه مورد تأکید است سیاست درون زا با نگاه به بیرون است و به همین دلیل باید تولید داخلی حمایت شود تا در امر صادرات موفق باشیم.

این مسئول دو عامل را در صادرات مهم توصیف کرد و گفت: توجه جدی به کیفیت و قیمت می‌تواند تولیدات داخلی کشور را در عرصه جهانی و بازار آزاد رقابت پذیر کند.

وی تأکید کرد: توجه به توانمندی‌های داخلی، بالا بردن کیفیت کالاهای تولیدی، قیمت گذاری مناسب و همچنین صادرات در موضوع تولید بسیار مهم است و در این بین شبکه توزیع و حمل و نقل نیز باید توسعه یابد که در این زمینه استان قزوین جزو استان‌های برتر کشور است.

401 میلیون دلار سرمایه گذاری در استان قزوین
حبیبی اذعان کرد: مصرف داخلی بسیار مهم است و باید علما و صاحبان تریبون وارد شوند و نسبت به فرهنگ سازی در این زمینه کمک کنند.

وی با بیان اینکه لازمه توفیق در حل مشکلات اقتصادی، ورود مردم و همراهی آنها با دولت است، گفت : بازار ایران نزدیک به 80 میلیون مصرف کننده دارد و مردم با خرید تولیدات داخلی می‌توانند در رشد و رونق اقتصادی کشور نقش مهمی داشته باشند.

این مسئول کاهش تورم به 8 درصد و همچنین کاهش یک دهم درصدی نرخ بیکاری استان را از دیگر توفیقات دولت ذکر کرد و افزود: در دولت یازدهم، 401 میلیون دلار سرمایه گذاری در استان قزوین مصوب شده است.

وی در پایان از افتتاح چند پروژه مهم تولیدی استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: واحدهای مس طارم، طرح توسعه ویتانا، شوفاژ کار تاکستان و چند واحد مهم دیگر بزودی توسط ریاست محترم جمهوری به بهره برداری می‌رسد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان