۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین حسین بهزادپور شهردار محمدیه شد
کد خبر: ۲۳۸۶۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سخنگوی شورای شهر محمدیه خبر داد:

حسین بهزادپور شهردار محمدیه شد

زهرا قلی خانی گفت: با قبول پذیرش استعفای ایرج زاهدپور از شهرداری محمدیه حسین بهزادپور به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.

حسین بهزادپور شهردار محمدیه شد
زهرا قلی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین، با بیان اینکه جلسه رسمی شورای محمدیه در رابطه با پذیرش استعفای آقای زاهدپور برگزار شد اظهار داشت: به استناد بند الف تبصره 4 ماده 71 قانون تشکیلات و وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور باید در این راستا اقدام می‌کردیم.
سخنگوی شورای شهر محمدیه افزود: با توجه به ارتقاء ایشان در پست مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین، اعضای شورای شهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات ارزشمند آقای زاهدپور طی 9 سال گذشته و رضایت مندی از عملکرد وی در طی این مدت پس از بحث و بررسی، آقای حسین بهزادپور را به استناد بند 1 ماده 71 قانون تشکیلات و وظایف شوراها با قاطعیت آراء به عنوان شهردار جدید برگزیدند .
وی در ادامه اذعان داشت: پس از پذیرش استعفای آقای زاهدپور، خسرو سهرابی معاون شهردار به عنوان سرپرست شهرداری محمدیه تا ابلاغ حکم شهردار جدید انتخاب شد .
قلی خانی با شاره به اینکه شورای شهر طی جلسات متعدد حدود 10 گزینه را مورد بحث وبررسی قرار داد تصریح کرد: هر کدام از افراد دارای توانمندی‌های خاصی بوده و چه بسا برخی از آنان از شهرداران موفق استان بودند.
عضو شورای شهر محمدیه در پایان خاطرنشان کرد: نهایتاً نظر اعضای شورا در جمع بندی به آقای حسین بهزادپور معاون خدمات شهری شهرداری مرکز قزوین رسید و با هفت رأی اعضای شورا وی به عنوان شهردار جدید انتخاب و برای صدور حکم به استانداری معرفی شد.
انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان